וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג'רס הודחה מגביע הליגה

9.11.2006 / 11:35

הפסידה 2:0 לקבוצה מליגת המשנה. לה גוון: "לא מתכוון להתפטר". פיינורד עפה מהגביע, צ'ונבוק מוטורס הקוראנית היא אלופת אסיה


ריינג'רס, ימים בודדים אחר הניצחון הלא משכנע על מכבי חיפה בגביע אופ"א, הפסידה אתמול (רביעי) לסיינט ג'ונסטון מליגת המשנה בתוצאה 2:0, כל זאת באצטדיון אייברוקס הביתי, והלחץ סביב המאמן פול לה גוון מגיע לגבהים חדשים.

"אני מתנצל בפני האוהדים כי היכולת שלנו הייתה כל כך חלשה", אמר, "השעה האחרונה הייתה נוראית, ואני מצפה מהשחקנים כאן במועדון הרבה יותר". אחר כך הוא פנה להתרפק על היכולת הפושרת מול האלופה הישראלית: "אני לא מבין את ההבדלים ביכולת בין הניצחון על חיפה לפני שבוע לבין המשחק הזה".

"כמובן שאני מרגיש את הלחץ", המשיך לה גוון, שהתחיל את הקריירה שלו באימפריה הסקוטית בצורה מזעזעת. "אחרי החצי השעה הראשונה התפרק לנו המערך, והשחקנים היו עייפים פיזית ומנטלית. אני לא מתכוון להתפטר, למרות שאני מבין שבמועדון כזה אין סבלנות ואין תקופת הסתגלות - אנחנו צריכים לזכות בתארים, אפילו אם יש לנו שחקנים חדשים והרבה צעירים".

סיינט ג'ונסטון הבקיעה פעמיים במחצית השנייה, והייתה יכולה להבקיע עוד כמה. סלטיק מוליכה על יריבת האולד פירם בפער 15 נקודות, למרות שאנחנו בשלב כל כך מוקדם בעונה, אחרי שבראשון האחרון הפסידה לדאנדי יונייטד.



חדשות נוספות


* גם פיינורד בתקופה רעה, שהגיעה (בינתיים) לשיאה בהדחה מהגביע ההולנדי אחרי הפסד 3:2 ל-RKC ואלוייק בסיבוב השלישי. אלקמאר הביסה 1:10 את מירסן.

* צ'ונבוק מוטורס הקוראנית זכתה בליגת האלופות של אסיה בזכות שער ניצחון בדקה ה-88 של החלוץ הברזילאי זה קרלו, מה שקבע 2:3 על אל קראמה הסורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully