וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 37 גולן מלול הולך ברגל למשחקים ועובד במשמרות

יצחק סולומון

9.11.2006 / 6:37

שוער נבחרת ישראל לשעבר משחק בהתנדבות בבית"ר עפולה מליגה ג', מגיע למשחקים ברגל כדי לא לחלל שבת, ועובד במפעל של תנובה

לגולן מלול יש היסטוריה מכובדת בבית"ר ירושלים, מכבי פ"ת ומכבי חיפה. במשך שנה וחצי הוא אפילו היה בסגל הנבחרת ורשם שלוש הופעות בינלאומיות. בגיל 37, כמעט 20 שנה אחרי שרשם את הופעת הבכורה שלו בליגה הבכירה, משוטט היום השוער במגרשי ליגה ג' ולובש את מדי בית"ר עפולה. מלול אמנם לא מקבל שכר על פעילותו בקבוצה, אך בגללו נוסף לתקציב הדל של הקבוצה סעיף לא מתוכנן - בתי מלון לפני משחקי חוץ, משום שהשוער שומר שבת.

מאז פתיחת העונה הספיק מלול ללון פעמיים במלונות לפני משחקי חוץ וללכת ברגל קילומטרים רבים, כדי להגיע מהמלון למגרש. לפני שלושה שבועות שיחקה הקבוצה נגד בני זמר במגרש בכפר ג'סר א-זרקה. מלול העביר את הלילה בקיבוץ שדות ים וצעד רגלית כשעה וחצי עד למגרש. בשבת האחרונה הוא צעד שעה שלמה עד למגרש בגבעת אולגה, שם שיחקה קבוצתו מול פרדיס ואפילו ניצחה 3-2.

"באתי לשחק בהתנדבות, אבל הקטע של חילול שבת היה מבחינתי ייהרג ובל יעבור, ואני שמח שבאו לקראתי בנושא הזה", מודה השוער. מאמנו, שמוליק סבג, משבח את השוער ואומר: "הוא משחק בהתנדבות, אבל שווה כל שקל שאנו מוציאים עליו בגלל שהוא שומר שבת. עם כל הכבוד לשוערים היום, הכדורגל הישראלי מפסיד מזה שגולן מלול רק בליגה ג'". כאמור, מלול אינו מקבל שכר עבור פעילותו בקבוצה, אך מנהל הקבוצה אילן אוחיון דאג לסדר לו עבודה כפועל ייצור במשמרות במפעל תנובה בקיבוץ תל יוסף. למען האמת, לא רק במפעל של הקיבוץ מתלהבים ממלול, גם החבר'ה מהלול כבר הביעו התעניינות.

הסיפור המלא יתפרסם מחר במקומון ידיעות הגליל מרשת שוקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully