וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארדיו ו-ונגר הואשמו בהתנהגות בלתי הולמת

9.11.2006 / 9:11

המאמנים, שהתעמתו בתגרה ביום ראשון, עלולים להיות מורחקים מהקווים. מנדריץ' קרוב לרכישת לסטר, אדו יבוא להתרשמות במנ. יונייטד

פרדי אדו, הכוכב האמריקאי הצעיר של די. סי. יונייטד, יתאמן במנצ'סטר יונייטד במשך שבועיים בחודש הקרוב. אדו בן ה-17 נחשב לאחד השחקנים הצעירים החמים בשוק העולמי, וכעת, כשה-MLS בפגרה, הוא עשוי להחליט היכן ישחק בעתיד הקרוב. אדו אישר כי "יש שיחות רציניות לגבי העניין", וה"וושינגטון פוסט" מציין כי בשבוע השלישי של נובמבר יגיע השחקן להתרשמות.

ארסן ונגר, מאמן ארסנל, ואלן פארדיו, מאמן ווסטהאם, הואשמו על ידי ההתאחדות האנגלית בהתנהגות בלתי הולמת ועלולים לספוג עונש הרחקה. הם יכולים להגיב עד ה-23 בנובמבר להאשמות נגדם. "ההתנהגות שלהם הייתה בלתי הולמת מכיוון שכללה אלימות והתגרות מצד השניים", מסרו בהתאחדות.

פארדיו כבר אמר כי ישמח להתפייס עם ונגר, אבל הצרפתי לא הגיב וכרגע לא פועל בכיוון. בווסטהאם שיחקו אותה המומים מהאישום: "זוהי זכותו המלאה של המאמן שלנו לחגוג שער", אמר המנהל המקצועי, פול אולדרידג', "ווסטהאם בהלם מההאשמה נגדו".

מילאן מנדריץ' לא נח. אחרי שמסר את פורטסמות' לסשה גאידמק, מנהל איש העסקים מו"מ לרכישת לסטר סיטי. "ב-15 בדצמבר העסקה תיסגר", אמר מנדריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully