וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי איצטדיון כבר בכיס

משה בוקר

9.11.2006 / 8:50

24 אלף כרטיסים נמכרו למשחק נגד קרואטיה ביום רביעי. בן יוסף צפוי לפתוח בעמדת הבלם. אוואט יגיע ביום שני, קולאוטי מדאיג את ביליץ'

24,000 כרטיסים כבר נמכרו לקראת משחק הנבחרת, ביום רביעי באיצטדיון רמת גן, מול נבחרת קרואטיה. כל הכרטיסים לשערים המרכזיים אזלו ובהתאחדות בטוחים כי האיצטדיון יהיה מלא והקופות כלל לא ייפתחו ביום המשחק.

קשר בית"ר ירושלים, תומר בן יוסף, צפוי לפתוח בעמדת הבלם. השחקן אמנם לא שיחק ביום ראשון בליגה עם קבוצתו מול מכבי חיפה, ואף החמיץ השבוע מספר אימונים בשל מחלת השפעת, אולם אתמול אמר בן יוסף לאנשי הצוות המקצועי כי הוא מרגיש טוב וכשיר לשחק מול קרואטיה.

דרור קשטן מתכוון לבחון במהלך הימים הקרובים את כושרו הגופני של בן יוסף ובהתאם יחליט האם להציב אותו בהרכב, לצד טל בן חיים. מבחינה מקצועית קשטן נותן עדיפות לבן יוסף, על פני יתר שחקני ההגנה, מול הקרואטים הגבוהים והמהירים.

סלים טועמה נעדר אתמול משני האימונים בשל מחלה. וואליד באדיר ערך אימון מלא. ניר דוידוביץ' התאמן כשחקן שדה ואף בישל שער במשחקון פנימי לרוברטו קולואטי. ד"ר מרק רוסנובסקי, רופא הנבחרת, אמור לבדוק בקרוב שוב את האצבע הפצועה של השוער ואז לקבל החלטה מתי הוא יוכל לחזור לאימונים מלאים עם כדור.

היום תקיים הנבחרת שני אימונים נוספים, עדיין ללא הליגיונרים שלנו, שינחתו בארץ ביום ראשון. דודו אוואט צפוי להגיע מספרד רק ביום שני, יומיים לפני המשחק.

מי יחליף את רפאיץ'? (עוזי דן)

שני דברים מדאיגים את סלאבן ביליץ', מאמן קרואטיה: מי יחליף בהרכב את מילאן רפאיץ' הפצוע, ויכולתו של רוברטו קולאוטי. דריו סרנה, הקשר ששב לסגל לאחר שוך פרשת הבילויים הליליים, מועמד להיות מי שיחליף את רפאיץ', שביליץ' ראה בו שחקן מפתח. עם זאת המאמן חושש מחוסר היציבות של סרנה. שחקן שחטאר דונייצק הורחק שלשום במשחק העונה של קבוצתו האוקראינית נגד דינמו קייב, אחרי שקילל את השופט בסיום המשחק. שחקן אחר של הקבוצה, השוער הראשון של הנבחרת, סטיפה פלטיקושה, לא שיחק בגלל פציעה באצבעותיו, אולם הוא אמור להיות כשיר לקראת ישראל.

לטענת עיתונאים קרואטיים, אי זימונו של יניב קטן נתן לביליץ' אישוש לדעתו כי רוברטו קולאוטי הוא החלוץ המסוכן ביותר של ישראל. המאמן אף טרח לצפות בקלטות של השחקן במדי מכבי חיפה.

במחזור הליגה אתמול הביסה דינמו זגרב את פולה סטארו 1:5, כשחלוץ הנבחרת המתאזרח, אדוארדו דה סילבה, כובש צמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully