וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: צ'לסי פירקה את אסטון וילה

9.11.2006 / 1:00

הכחולים הוציאו עצבים ועלו לרבע הגמר אחרי 0:4. ליברפול ניצחה את ברמניגהאם אבל איבדה את סיסוקו, גם ארסנל וטוטנהאם עלו

האלופה האנגלית צ'לסי התאוששה מההפסד לטוטנהאם במחזור האחרון בליגה, וגברה הערב (רביעי) 0:4 על אסטון וילה בשמינית גמר גביע הליגה. החבורה הזועמת של מוריניו, שעלתה בהרכב כמעט מלא במטרה להשיג את הניצחון שירגיע קצת מהלחץ סביב סטמפורד ברידג', לא ריחמה על הבחורים של מרטין אוניל, ואחרי שער אחד במחצית הראשונה (למפארד, 32) הוסיפו עוד שלושה במחצית השנייה. שבצ'נקו (65), אסיין (82) ודרוגבה(85) השלימו את המלאכה.

ארסנל עלתה גם היא לרבע הגמר, אחרי שגברה בחוץ 0:1 על אברטון. שער נגיחה של עמנואל אדביור בדקה ה-85 הכריע את המשחק לתותחנים, ששיחקו מול עשרה שחקנים החל מהדה ה-19 כשג'יימס מקפאדן הורחק. השופט גרהאם פול, שהיה מעורב גם בשיפוט השערורייתי ביום ראשון בדרבי הלונדוני, לא יצא חלק גם הפעם. פול, שהרחיק מקפאדן שלטענתו התחצף אליו, ספג קללות נמרצות מאוהדי אברטון בירידה מהמגרש, שפקפקו בהגינותו.

ליברפול אומנם עלתה לשלב הבא אחרי ניצחון קשה 0:1 בברמינגהאם על הקבוצה המקומית (דניאל אגר, 45), אבל איבדה את מוחמד סיסוקו, שייעדר לפחות בחודש הקרוב לאחר שפרק את כתפו.

טוטנהאם כנראה הייתה בעננים אחרי הניצחון על צ'לסי, כיוון שהיא כמעט שהופתעה על ידי פורת וייל (מהמקום ה-13 בליגה השלישית). התרנגולים פיגרו 1:0 משער של רונסטאנטין (64), אבל תום האדלסטון (80) שלח את הקבוצות להארכה, והוסיף את השני שלו בדקה ה-99. ג'רמיין דפו סגר את הסיפור בדקה ה-107.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully