וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לירן כהן ילמד בדרך הקשה"

לי בוץ

9.11.2006 / 9:00

הצהובים כועסים על הקשר הצעיר, שמיוצג על ידי חבר הנהלת הפועל ת"א, וסבורים כי דרכו לאדומים סלולה. גם תמיר כהן בדרך החוצה

סיפור מכבי ת"א ולירן כהן הולך ומסתבך. בקבוצה סבורים כי השחקן, שמסרב לחתום על חוזה חדש במכבי, סולל את דרכו להפועל ת"א ומשוכנעים כי מאחורי כל הצעדים האחרונים של השחקן עומד עורך דינו, שחר בן עמי, אשר משמש כחבר הנהלה בשורות היריבה העירונית.

"זאת בושה ששחקן שמשחק במכבי ת"א מיוצג על ידי חבר הנהלת הפועל ת"א", אמרו אתמול (רביעי) בכירים במועדון הצהוב. "זה פשוט דבר בלתי נתפס, ולירן ילמד זאת בדרך הקשה".

לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים, הפסידה מכבי ת"א 1:0 להפועל פ"ת במסגרת גביע הטוטו, במשחק אותו הגדיר המאמן אלי כהן כ"בושה וחרפה". לירן כהן לא הצטרף לקבוצה באשקלון, שם אירחה את המשחק בשל שיזרוע חורף בבלומפילד, ובמקום ערך אימון אישי בקרית שלום.

"מאחורי הפוקר פייס שלו עומד עו"ד שחר בן עמי שמייעץ לו בכוונה שלא לחתום על חוזה חדש במכבי", אומרים מקורבים לקבוצה. "הוא יודע שבסוף השנה הוא יהיה שחקן חופשי ואז ינסה בן עמי לשדך אותו להפועל ת"א".

בעקבות ההערכות לפיהן כהן לא ימשיך במכבי בעונה הבאה, הצהובים מעדיפים להשאיל את הקשר הצעיר כבר בחלון ההעברות בינואר על מנת ולהרויח על השחקן בכל זאת. המועמדת המובילה להשאילו עוד העונה היא קבוצה תל אביבית נוספת, בני יהודה, שמאמנה ניצן שירזי אימן את כהן בנוער של הצהובים. עם זאת, מסרו בקבוצה, כי במידה וכהן יסכים לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים בקבוצה, הוא יתקבל בברכה.

דוד מרואני מ"הארץ" מוסיף: גם תמיר כהן יעזוב בחודש ינואר את מכבי תל אביב וזה כנראה סופי. אתמול סיכמו אביו של השחקן, אבי כהן, והמנכ"ל אלי דריקס את תנאי שחרורו מהמועדון. כהן יושאל במהלך חלון ההעברות הקרוב לאחת מקבוצות ליגת העל, שגם תרכוש את כרטיס השחקן שלו עם תום העונה.

על פי התכנון, אמורה הקבוצה שתחפוץ בכהן לשלם עליו דמי השאלה, שלמעשה יהיו חלק מעלות כרטיסו ועם תחילת העונה הבאה היא תשלים את הסכום כולו. המחלוקת היחידה בין הצדדים היא גובה הסכום - מכבי דורשת 150 אלף דולר על הכרטיס ואילו אבי כהן מבקש להוריד את המחיר אל אזור ה-100 אלף.

עדכון ראשון: 8.11.06, 23:58
עדכון אחרון: 9.11.06, 09:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully