וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכר את רומא

8.11.2006 / 23:33

רפשה החליף את פשיץ' מאחורי הקווים, אבל הוקינס, אילייבסקי ובודירוגה עדיין כאן. צ'אטמן, שהוזכר כמועמד אפשרי למכבי, חתם

רומא שבה העונה ליורוליג לאחר היעדרות בת שנתיים, בזכות העפלה לחצי גמר הפלייאוף האיטלקי בעונה שעברה (טואטאה 1-3 בידי בנטון טרוויזיו). השינוי המשמעותי ביותר שביצעה הקיץ הוא מאחורי הקווים - יסמין רפשה, מאמנה המוערך של קלימאמיו בולוניה, החליף בתפקיד את סווטיסלב פשיץ'. שלושת שחקני המפתח של הקבוצה - וולאדו אילייבסקי, הרכז המקדוני-סלובני, דיוויד הוקינס האמריקאי, שנחשב לאחד הגארדים המשובחים ביבשת, ודיאן בודירוגה, הסרבי זולל התארים - ממשיכים, וכמוהם גם אלכס ריגטי בעל יד הזהב, אלסנדרו טונולי וג'אקופו ג'יאקטי.

לוקאס מאברוקפאלידס (2.08), יווני צעיר ומוכשר שנבחר הקיץ במקום ה-57 בדראפט ע"י מיניסוטה, הגיע מפאוק סלוניקי. יווני נוסף שהוחתם הוא דימיטריוס מרמארינוס, שלא צפוי לדקות משחק משמעותיות. לוקה גארי המקומי שב לאחר גלות בת עונה אחת בביילה, ודניאל קינקיאריני הוקפץ מהליגה השנייה. ג'רום מוייסו הצרפתי הוחתם גם הוא, אך שוחרר בראשית השבוע לאחר שהציג יכולת מאכזבת. את מקומו בקו הקדמי ימלא אוגניין אשקרביץ' הסרבי, שצורף לאחר התפרקותה של דינמו סנט פטרסבורג, בסמוך לפתיחת העונה. היום (חמישי) התחזקה רומא משמעותית כשהחתימה את מייר צ'אטמן, שעזב את דינמו מוסקבה והוזכר כמועמד אפשרי למכבי, בצעד שמתפרש כהבעת אי-אמון באילייבסקי.

את העונה פתחה רומא חלש, הן בליגה המקומית (מאזן 3:3, מקום תשיעי), והן ביורוליג (ניצחון ביתי דחוק על פרטיזן, הפסד חוץ לליובליאנה 72-83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully