וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריינג'רס התנצלו על האוהד שפרץ למגרש

רומן רוזנבלט

8.11.2006 / 20:27

מכבי חיפה קיבלה מכתבים מסקוטלנד, שהבהירו כי האדם עם דגל פלשתין אינו אוהד ריינג'רס. בקבוצה טרם החליטו מי מהזרים ימשיך

במכבי חיפה החלו היום (רביעי) בהיערכות למשחק החוץ הבא במסגרת גביע אופ"א ופרסמו את מחירי החבילות לאיטליה, לקראת המפגש מול ליבורנו ב-29 בנובמבר. בחיפה מדגישים כי נותרו כ-50 מקומות בלבד, לאחר שחלק מהחבילות כבר נרכשו על ידי גוף מסחרי. החבילה עולה 595 דולר לאדם בחדר זוגי, שכולל גם כרטיס למשחק עצמו.

אחרי האירוע הביזארי שהתרחש במשחק בין חיפה לגלזגו ריינג'רס, שבמהלכו פרץ אוהד למגרש, התקבלו במשרדי המועדון מכתבים של אוהדי הרינג'רס, ובהם התנצלות על התנהגותו של אותו צופה שפרץ למגרש במהלך המשחק עם דגל פלשתין בידו. האוהדים ביקשו מראשי האלופה הישראלית לא לשייך את אותו צופה לעשרות אלפי האוהדים האמיתיים של הקבוצה, שגילו רוח ספורטיבית למופת, ולא לחשוב שמי מאוהדי רינג'רס תמך בו ובמעשיו.

לדבריהם, מדובר באדם השייך לקבוצה קיצונית בסקוטלנד, המחפשת מדי פעם אתגר למשוך תשומת לב והפעם בחרו במשחק בו משתתפת קבוצה ישראלית. בין היתר כתבו כי היו מרוצים לו רינג'רס ומכבי חיפה ייפגשו בגמר הגביע ב"המפדאן-פארק" בחודש מאי.

בקבוצה ציינו היום כי טרם הוחלט אילו זרים ימשיכו בעונה הבאה בקבוצה, ועל כן טרם גובשה החלטה מי יקבל הארכת חוזה בקבוצה, וכי עדיין מוקדם לדון בשלב זה לגבי העונה הבאה. הערב קיימה הקבוצה אימון נוסף, גם הוא ללא שחקני הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully