וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה מוחצת לקוזנצובה במאסטרס

8.11.2006 / 23:03

המדורגת הרביעית גברה על דמנטייבה, שנמצאת בתחתית הבית. שראפובה בחצי הגמר אחרי שמחצה את קלייסטרס, הינגיס גברה על פטרובה

סווטלנה קוזנצובה פתחה בסערה את הופעתה בטורניר המאסטרס במדריד. בדרבי רוסי שנמשך שעתיים היא גברה על אלנה דמנטייבה 5:7, 3:6, שלה זהו הפסד שני רצוף, וקשה לראות איך המדורגת 8 תצליח לבסוף להעפיל מתחתית הבית האדום.

"היה ממש קשה" , אמרה קוזנצובה בתום המשחק, "מאוד קשה לחזור לשחק אחרי הפסקה ארוכה". המפגש הכל רוסי התחיל צמוד שכל אחת שומרת על משחק ההגשה שלה, אבל לאט לאט הווינרים של קוזנצובה, המדורגת רביעית, נחתו במקום ולקחו אותה למומנטום שבסופו הובילה 0:3 במערכה השנייה. משם דמנטייבה נעימת המראה כבר לא חזרה.

שראפובה מפציצה לכל עבר

מריה שראפובה השיגה היום את ניצחונה ה-18 ברציפות, וחשוב מכך, המשיכה בכושרה הנפלא, אחרי שגברה 4:6, 4:6 על קים קלייסטרס במדריד. הבלגית לא הצליחה לעמוד בקצב של הרוסייה.

קלייסטרס, שהייתה עד לפני חודשיים במאזן 0:4 על קראפובה, ספגה את הפסדה השני ברציפות מול הרוסייה (אחרי גמר טורניר סן דייגו), שהבטיחה את מקומה בחצי הגמר. אחרי הניצחון במערכה הראשונה שראפובה כבר הובילה 2:5 בשנייה והגישה לניצחון, אבל קלייסטרס שברה חזרה ולא נכנעה. במשחקון העשירי שראפובה חזרה להיות מדויקת ועוצמתית, והוכיחה שוב כי היא הטניסאית הבכירה בעולם כיום, וראויה לסיים את השנה במקום הראשון.

במשחק שסגר את יום התחרויות השני ניצחה מרטינה הינגיס את נדיה פטרובה 4:6, 6:3, 3:6. הינגיס, שהפסידה אתמול לג'סטין הנין הארדן, התאוששה בצורה מרשימה, וגברה על פטרובה שהביסה יום קודם את מורסמו. הבית הצהוב, אם כך, עדיין נותר פתוח לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully