וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאזה נעצר באשמת תקיפה

8.11.2006 / 20:28

הכוכב האנגלי הואשם על ידי גבר בן 43 כי הכה אותו מכיוון שחשב אותו לצלם פפראצי. ברוסיה הורחק מאמן ששכר ביריונים נגד שחקניו

כוכב הכדורגל האנגלי לשעבר, פול גאסקוין, שוחרר בערבות הבוקר (רביעי), לאחר שנעצר כחשוד בתקיפה.

גאזה, אקס ניוקאסל, טוטנהאם ולאציו, הוחזק בדרום קנסינגטון, לונדון, אחרי שנעצר בעקבות תלונה של גבר בן 43, לפיה גאזה התקיף אותו במועדון לילה (אלא איפה?!). הגבר המותקף אמר בתלונתו שגאזה חשב אותו בטעות לצלם פפארצי.

ברזיל: קרלוס אלברטו זייף את גילו

מי שהיה שותף לזכיית נבחרת ברזיל באליפות העולם לנוער ב-2003 ושחקן פיגוארנשה בהווה, קרלוס אלברטו (להבדיל מקרלוס אלברטו שהושעה מקורינתיאנס), נחקר אתמול (שלישי) באשמת הונאה הקשורה בגילו המקורי. מנהל הקבוצה הודיע כי השחקן מושעה כל עוד מתנהלת החקירה בנושא.

ההחלטה לחקור באה בעקבות כתבה ב"פוליה דה סאו פאולו" שקבעה כי השחקן מבוגר בחמש שנים מכפי גילו הרשום בתעודת הזהות (24.1.83).

השחקן, שהצטרף לפיגוארנשה (9 בטבלה) לפני 3 שנים, היה בין המצטיינים השנה בליגה הברזילאית, ודיבורים על מעבר קרוב לסאו פאולו (המועמדת הבכירה לאליפות) כבר החלו לרחף באוויר.

בברזיל זכורים כמה מקרים של זיוף הגיל, כשהמפורסם שמביניהם הוא של וונדרלי לושמבורגו, מאמן סנטוס, שנשא תעודת זהות מזויפת (שנת לידה 1955, במקום 1952), ובאוקטובר 2001 בית המשפט הסכים להחזיר לו שלוש שנים בגיל.


רוסיה: מאמן שכר ביריונים שיכו את שחקניו

סטניסלב ברניקוב, מאמן מטאלורג ליפסטק מהליגה השלישית ברוסיה, נמצא אשם כמי שכר חבורת ביריונים, שתקפה 3 משחקני קבוצתו במגרש האימונים, אחרי שאלה התווכחו איתו במהלך משחק אימון.

בין המותקפים היה גם קפטן הקבוצה אלכסי מורוצ'קו, שסבל מהפגיעות הקשות ביותר, כתוצאה מהן שכב מספר שבועות בבית חולים עם אף שבור, זעזוע מוח וכדור באחת מידיו. הועדה המשמעתית ששפטה את האירוע קבעה כי המאמן המטורף לא יוכל לעבוד יותר במקצוע לעולם, והרחיקה אותו לכל חייו מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully