וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעות ממשיכות ליפול על המבורג

8.11.2006 / 15:15

הקבוצה השוקעת של תומאס דול מאבדת שחקן אחרי שחקן, והמאמן מתקרב בצעדי ענק לעבר סיום דרכו במועדון. כריסטוף דאום אושפז

הצרות לא מפסיקות לנחות על המבורג העונה, והיום (רביעי) נודע שהקבוצה תצטרך להסתדר תקופה ארוכה ללא הבלם הבלגי הצעיר וינסנט קומפאני, שייאלץ לעבור ניתוח בעקב האכילס הפצוע שלו, וייעדר ארבעה חודשים. קומפאני הוחתם בקיץ בהמבורג כמחליפו של בלגי אחר, דניאל ואן בויטן, שנמכר לבאיירן מינכן.

בנוסף נודע כי המגן חואן פבלו סורין , שנפצע במשחק ההפסד מול וולפסבורג בשבת, ייעדר לפחות חודש. ההפסד אתמול לשטוטגארט ערער עוד יותר את מעמדו של המאמן תומאס דול בקבוצה, ובעיתון ה"בילד" נטען שהמשחק בשבת נגד בורוסיה מנשגלאדבך יהיה ההזדמנות האחרונה של דול להישאר בתפקידו.

כריסטוף דאום אושפז בבית חולים

בזמן ששמו מוזכר כמועמד לאמן חצי מהקבוצות באירופה, כריסטוף דאום בילה את הימים האחרונים בבית חולים בקלן. המאמן בן ה-53, שהסתבך בעבר בגלל שימוש בקוקאין, סבל מווירוס קשה בגרון ואושפז למשך שמונה ימים. בהודעה שפירסם הודיע דאום שהוא החלים מהווירוס, ויישאר עוד חמישה ימים לפחות בבית החולים להתאוששות. בין הקבוצות שהתעניינו בדאום לאחרונה נמצאות המבורג, שאלקה, ניוקאסל, מידלסבורו, בטיס ובשיקטאש.

האנט לדין על ההערות הגזעניות

חלוץ הנבחרת הצעירה של גרמניה, ארון האנט, יעמוד מחר לדין בפני ועדת המשמעת של אופ"א. האנט הואשם על ידי שחקני הנבחרת הצעירה של אנגליה בכך שקרא קריאות גזעניות כלפי השחקנים השחורים בנבחרת במהלך משחק הפלייאוף בין שתי הנבחרות על העלייה לאליפות אירופה בחודש שעבר.

ועדת המשמעת הרחיקה לאחרונה את שחקן ויסלה קרקוב, ניקולה מיכאילוביץ', לחמישה משחקים לאחר שהעיר הערה גזענית לשחקן בלקבורן בני מקארתי. אך במקרה הזה שופט המשחק שמע את הדברים, ואילו במקרה של האנט האשמה נעשתה לאור דברי השחקנים האנגלים בלבד. האנט עצמו מכחיש את הדברים המיוחסים לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully