וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו מתאושש במהירות מהפציעה

8.11.2006 / 13:55

מלך שערי ה"לה ליגה" אשתקד בונה על חזרה קרובה. רונאלדו ובקהאם מתרחקים מההרכב בריאל, קסאנו מקבל עוד צ'אנס. קאקה בתוכניות

חלוץ ברצלונה סמואל אטו מקווה לחזור למגרשים מוקדם מהצפוי.
הקמרוני מתאושש מניתוח בברך שעבר בתחילת אוקטובר, והיה צפוי להשבית אותו מפעילות למשך חמישה חודשים.

אתמול סיפר אטו בראיון לתחנת רדיו בברצלונה שהוא מרגיש שהוא נמצא במרחק של שלושה שבועות בלבד מחזרה לאימונים, למרות שהוא מודע לכך שאסור לו להאיץ יותר מדי את חזרתו. "אני צריך לנהוג בזהירות, אבל אני עושה התקדמות גדולה" הוא אמר. "אני חייב להמשיך לעבוד בצורה רגועה ולהקשיב כל הזמן למה שהברך שלי אומרת לי. כרגע מה שהיא אומרת לי זה שהעניינים מתקדמים".

שמח בברנבאו

מאמן ריאל מדריד, פאביו קאפלו, הודה שהוא שוקל לשלוח את רונאלדו לקבוצת המשנה של המועדון על מנת לעזור לחלוץ הברזילאי לחזור לכושר מלא. רונאלדו הביע בשבוע שעבר את מורת רוחו מהעובדה שהוא לא מקבל דקות משחק מהמאמן האיטלקי, ובמשחק הליגה האחרון של ריאל מול סלטה ויגו הוא פתח בהרכב אך הוחלף לאחר 60 דקות בגלל התכווצות שרירים. "הוא ביקש ממני לפתוח בהרכב, וזה בסדר גמור, אבל אז הגיעו ההתכווצויות. למזל כולנו, הכל מתבהר על כר הדשא".

קאפלו הציע לאנטוניו קסאנו הזדמנות להישאר בקבוצה, אם החלוץ האיטלקי יתנצל בפני מאמנו, חבריו לקבוצה והאוהדים. קסאנו הושעה ונקנס על ידי המועדון על דבריו נגד קאפלו, אבל היום המאמן הודיע שיהיה מוכן לסלוח לו במידה ויתנצל.

קאפלו גם הסביר היום את ספסולו של דייויד בקהאם, וטען שהגורם לכך הוא מצבו המנטלי של הכוכב האנגלי של ריאל. המאמן האיטלקי סיפר שהדחתו של בקהאם מסגל נבחרת אנגליה הייתה קשה מאוד עבורו, והשפיעה על יכולותיו על הדשא. חוזהו של בקהאם מסתיים בתום העונה, וקיימים הרבה סימני שאלה לגבי המשך דרכו בקבוצה.

המגן הוותיק רוברטו קרלוס הודה בראיון לתחנת רדיו במדריד שקונספט ה"גלאקטיקוס" של ריאל בתקופתו של הנשיא פלורנטינו פרז נכשל. "הלכנו לכיוון הלא נכון", הוא אמר. "היינו אסופה של כוכבים, לא קבוצת כדורגל".

ובעניין אחר, ריאל מדריד תחדש מאמציה בניסיון להחתים את קאקה. "אני בטוח שהכל יסתדר", אמר היום (רביעי) המנהל הספורטיבי פרדרג מיאטוביץ'. הקשר הברזילאי של מילאן היה בתוכניות של ריאל כבר בקיץ, אבל אז, כמו היום, הנהלת הרוסונרי סירבה בתוקף.

"ניסינו לשכנע את קאקה לעזוב את מילאן בקיץ האחרון, אבל הוא ביקש לכבד את החוזה שלו במועדון האיטלקי", מודה מיאטוביץ', "בכל מקרה, ננסה שוב, כי הוא שחקן מצוין שמתאים בול לתוכניות שלנו".

בינתיים במילאן טוענים שאין על מה לדבר. "לעולם לא אמכור את קאקה", הגיב נשיא הרוסונרי אדריאנו גאליאני. "אמרתי לילדים שלי שהם רשאים לעשות לי מה שהם רוצים, במידה ואי פעם אסכים למכור אותו".

בבוקה לא מוותרים על גאגו

נשיא בוקה ג'וניורס, מאוריציו מאצ'רי, מכחיש בכל תוקף את הפירסומים לפיהם הגיע לסיכום עם ריאל מדריד על העברתו של קשר בוקה פרננדו גאגו לספרד. "אין שום סיכוי שגאגו יעבור לריאל מדריד או לכל מועדון אחר בינואר", הוא אמר. "אנחנו מתכוונים להשאיר אותו במועדון עד יולי 2007, ועד אז לא יהיו שום דיבורים על העברתו".

* נשיא ריאל בטיס, חוזה לאון, הגיש את התפטרותו לבעלים של המועדון. לאחר ההפסד לויאריאל במחזור האחרון צנחה בטיס למקום ה-18 בטבלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully