וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה מצטרפת מחדש לאירופה

אריה ליבנת

8.11.2006 / 7:26

לראשונה מזה כמעט שש שנים, תשחק הקבוצה במסגרת האירופית, מול קאסטוריה היוונית ביורוקאפ (20:00). אלי רבי: "צריך לשאוף ליורוליג"

כשחושבים על ייצוג אירופי בכדורסל נשים, חושבים ישר על רמת השרון, שמשתתפת שנה אחר שנה במפעלים האירופים והגיעה להישג הכי גדול עד היום של קבוצה ישראלית - גמר גביע רונקטי ב-1999. מה שאולי קצת נשכח זה ששנה לפני כן, אליצור רמלה קבעה את ההישג הכי גדול עד אז - חצי גמר גביע רונקטי. בעונה שאחרי שיחקה רמלה ביורוליג וחטפה בראש, אותו דבר קרה לה גם ב-2001. מאז לא שיחקה יותר באירופה.

הערב (20:00) ביוון תעלה רמלה הגדולה להתמודדות הראשונה שלה באירופה מזה חמש שנים ותשעה חודשים, מול קאסטוריה. בבית 2 ביורוקאפ משחקות גם בשיקטאש ואולימפיה בוקרשט. שתי הראשונות ואולי גם השלישית יעפילו לשלב הבא.

מאמן רמלה, אלי רבי, שעמד מאחורי ההחלטה ללכת לאירופה, אמר השבוע: "יש לי חלק גדול בכך שרמלה משחקת העונה באירופה. קבוצה שרוצה להתמודד מול רמת השרון על האליפות חייבת סגל רחב, וסגל רחב חייב לשחק פעמיים בשבוע. רמלה צריכה לשאוף להגיע ליורוליג, היא צריכה להיות בנשים כמו מכבי תל אביב בגברים, קבוצה גדולה שמשחקת בקביעות ביורוליג".

בניגוד לאנדה רמת השרון, שבונה בכל שנה קבוצה גם לאירופה ומביאה שתי זרות ושתי בוסמניות, רמלה עדיין חושבת יותר על הליגה. עובדה שהביאה שלוש זרות, ולכן שיירה איליי תשב הערב על הספסל. רבי: "זאת תהיה הזדמנות לשחקניות אחרות לקבל יותר דקות. ייתכן שלקראת השלב השני נצרף בוסמנית אחת או שתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully