וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריקמן: הזוכה בגביע הטוטו לאירופה, אחרת אפסיק להעביר כסף

משה בוקר

8.11.2006 / 6:13

יו"ר מועצת ההימורים מאיים להפסיק לממן את משחקי גביע הטוטו אם הקבוצות ימשיכו עם ההתייחסות הביזיונות למפעל השלישי בחשיבותו

הניסיון של קבוצות ליגת העל לסדר את משחקי גביע הטוטו בהתאם לכרטיסים האדומים שצוברים השחקנים שלהם, הוביל את ההתאחדות לכדורגל להחליט על הפרדה מלאה בצבירת כרטיסים צהובים ואדומים בין משחקי הליגה למשחקי גביע הטוטו. במקביל, הוחלט עוד לבטל את כל משחקי גביע הטוטו שהוקדמו בשל הסיבה הזאת.

"רציתי לבוא לקראת מכבי חיפה והפועל תל אביב כדי שיהיה להם קל להיערך למשחקים בגביע אירופה", הסביר פיני קינן, יו"ר ועדת הליגה והגביע, "אבל שאר הקבוצות קפצו על ההזדמנות וביקשו להקדים משחקים כדי ששחקנים שספגו כרטיסים יסיימו את השעייתם בגביע הטוטו".

בינתיים, יו"ר מועצת ההימורים, גדעון בריקמן, שב ומאיים כי יפסיק להזרים לקבוצות את 14 מיליון השקלים המגיעים להן במסגרת גביע הטוטו. לדברי בריקמן התנהלות ההתאחדות והקבוצות בכל הנוגע למפעל היא "ביזיון". בריקמן דורש שהזוכה במפעל תשחק מעתה באירופה, אחרת יפסיק את תזרים המזומנים.

בהתאחדות כבר החליטו לזרוק את הנהלת איגוד השופטים והוועדה המקצועית

בהתאחדות לכדורגל מתגבשת החלטה להחליף בסיום העונה את חברי הנהלת איגוד השופטים וכן את חברי הוועדה המקצועית. ההחלטה הבשילה לאור השערוריות הרבות שמלוות את שופטי ליגת העל במחזורים האחרונים ובצדן מחלוקות באיגוד ובוועדה המקצועית. כפי הנראה, בתום העונה יבחרו ראשי ההתאחדות שלא להאריך את הקדנציה של חברי הוועדה המקצועית וההנהלה.

אתמול צפו בוועדה המקצועית בתקצירים של המשחקים מסוף השבוע. בקרב החברים התגלו חילוקי דעות בין הגורסים כי יש להשעות שופטים אחרי טעויות קשות, לבין אלה הגורסים כי יש לאפשר להם לשפוט בליגות נמוכות ובמקביל להצמיד להם חונך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully