וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה לא עוצרת

7.11.2006 / 23:59

הרוסייה השיגה ניצחון 17 ברציפות, 1:6, 4:6 על דמנטייבה במאסטרס במדריד. פטרובה הביסה את מורסמו, הנין ניצחה את הינגיס

תקוותיה של אמלי מורסמו לסיים גם את השנה הנוכחית במקום הראשון בעולם ספגו היום (שלישי) מכה קשה, כשהצרפתייה הפסידה 6:2, 6:2 את משחקה הראשון בטורניר המאסטרס במדריד לנדיה פטרובה במסגרת הבית המוקדם (הבית הצהוב).

הרוסייה שלטה לגמרי במשחק, והמשיכה את הכושר הטוב שבו היא נמצאת. הפציעה בכתף של מורסמו, שהשביתה אותה בחודש האחרון, מנעה ממנה גם היום להציג את היכולת הטובה שלה, והיא נראתה חסרת אונים מול העוצמות של פטרובה.

פטרובה, המדורגת חמישית, שברה את הצרפתייה כבר במשחקון השלישי של המערכה הראשונה, והמשיכה עד לזכייה במערכה, על אף שמורסמו הצילה נקודת מערכה. הרוסייה המשיכה את התנופה שלה גם במערכה השנייה, אבל אז מורסמו הצילה שלוש נקודות משחק ושברה את פטרובה ונדמה היה שהיא חוזרת למשחק. הרוסייה לא התבלבלה, ושברה בפעם החמישית את מורסמו, והשלימה ניצחון תוך 73 דקות.

"יותר משהכתף הפגועה הפריעה לי, פגע בי יותר המחסור במשחקים בתקופה האחרונה", סיכמה מורסמו.

ניצחונות לשראפובה ולהנין הארדן

שראפובה, שנאבקת עם הנין הארדן ועם מורסמו על הזכות לסיים את העונה בפסגה, פתחה גם היא את הטורניר בהצלחה, אחרי שגברה על אלנה דמנטייבה 1:6, 4:6 במסגרת הבית הצהוב, והמשיכה את רצף הניצחונות שלה (17 ברציפות).

אלופת היו-אס אופן, שניצחה שלושה טורנירים ברציפות, פתחה את המשחק ביתרון 0:3, ומשם לא עצרה עד לניצחון 1:6. דמנטייבה, הטניסאית היחידה שהתחרתה בטורניר המאסטרס משנת 2000, נתנה פייט במערכה השנייה (כולל המשחקון השלישי המרתוני), אבל נכנעה גם בה, 6:4.

במשחק האחרון שנערך ביום הראשון ניצחה ג'סטין הנין הארדן את מרטינה הינגיס במסגרת הבית האדום, 2:6, 7:6, 1:6. הינגיס תהיה חייבת לנצח מחר את פטרובה כדי להישאר בתמונת ההעפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully