וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי זועמת, ההתאחדות האנגלית חוקרת

7.11.2006 / 15:32

בצ'לסי זועמים על השיפוט בדרבי מול טוטנהאם, ההתאחדות האנגלית חוקרת את עימות פארדיו-ווגנר, שוסטר: "באלאק טעה כשעבר לצ'לסי"

שחקני צ'לסי טוענים כי שופט הדרבי בינם ובין טוטנהאם, גרהם פול, אמר להם כי "המשמעת שלכם קלוקלת. צריך לחנך אתכם".

הכחולים סבורים כי שיפוטו של פול היה מוטה לרעתם. במועדון זעמו על הרחקתו של קפטן הקבוצה, ג'ון טרי, פסילת שער הנגיחה של דידייה דרוגבה, שליפת שישה צהובים לשחקני הקבוצה ותצוגת השיפוט באותו הפסד (2:1) באופן כללי.

בצ'לסי טוענים כי גרהם פול היה כנראה היה תחת הרושם כי צ'לסי מגיעה אגרסיבית לדרבי בשל אירועי משחק ליגת האלופות מול ברצלונה, שנערך חמישה ימים קודם לכן.

יו"ר איגוד השופטים האנגלי קית' האקט אמר כי יחקור את ההאשמות, אך הטיל ספק באמיתותם: "יש לי ספק ששופט כה מנוסה ובכיר יואשם בדברים בכאלה. זה מאכזב כי זה מערער את יושר השופטים בעיני הציבור".

מגן הקבוצה אשלי קול אמר בתגובה כי אין זו פעם ראשונה שהוא נתקל בשופטים "מחנכים" והיו לו מספר מקרים כאלה כשחקן ארסנל: "כשהייתי בתותחנים והתחלנו לנצח, השופטים החלו להטיל ספק במשמעת ובהגינות שלנו ושלפו צהובים, עכשיו קורה אותו דבר עם צ'לסי".

ההתאחדות תחקור את עימות פארדיו - וונגר

ההתאחדות האנגלית חוקרת את אירועי משחק הדרבי בין ווסטהאם יונייטד לארסנל. כזכור, בדקות הסיום של המשחק התעמתו מאמני הקבוצות, אלן פארדיו וארסן ווגנר, מילולית ואף דחפו אחד את השני.

יו"ר ארגון המאמנים של הפרמיירשיפ ג'ון בארנוול אמר כי יש להרחקי את האזור הטכני שבו מותר למאמנים לעמוד בזמן משחק כדי למנוע תקריות שכאלה, "אם ירחיקו את האזורים, לא נראה דברים כאלה".

"ברור שאני לא אוהב את מה שקרה וטרם דיברתי עם השניים, אבל זה רק מראה כמה אמוציות יש במשחק וזה מה שמניע אותם", אמר בארנוול והוסיף, "הייתי רוצה לראות את שניהם שמים זאת מאחוריהם".

רובסון: "פרגוסון חשב להתפטר"

סר בובי רובסון חשף שסר אחר הקשור למנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, שקל לעזוב את השדים האדומים אחרי שרוי קין תקף אותו ואת חבריו לקבוצה. רובסון אמר את הדברים במסיבה שנערכה לציון 20 שנותיו של 'פרגי' כמנג'ר הקבוצה.

"הוא אישר בפני כי חשב לעזוב", אמר כוכבה לשעבר של נבחרת אנגליה, "כמעט וכעסתי עליו ושאלתי אותו, מה הוא יעשה אם יעזוב ובכלל למה לעזוב אחרי שבנית מועדון מפואר ולתת אותו למישהו אחר". כידוע, פרגוסון נשאר במועדון ולא נותר לאוהדי היונייטד אלא לברך על כך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

באלאק והטעויות

מאמן חטאפה הספרדית, ברנרד שוסטר, טען כי מיכאל באלאק טעה כשעזב את באיירן מינכן והצטרף לצ'לסי. באלאק נחת הקיץ בסטמפורד ברידג' תמורת 120,000 פאונד לשבוע, אבל שוסטר טוען כי בריאל מדריד הוא היה יכול להיות הקרש האחורי שמנהל את המשחק, "הוא טעה כשעבר לצ'לסי", אמר המאמן ל'אס' הספרדי, "שם הוא איבד את זה. באותו סכום כסף הוא יכול היה ללכת לריאל מדריד ולשמש כשחקן ציר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully