וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מי הטניסאית הגדולה בעולם?

רמי היפש

7.11.2006 / 9:05

טורניר המאסטרס במדריד יוצא לדרך (18:00, יורוספורט), כשזכיה של אמילי מורסמו תענה על הסוגיה. שראפובה והנין ארדן מחכות בפינה

היה זה טורניר המאסטרס בשנה שעברה (2005) שסימן את השליטה של אמלי מורסמו בטניס הנשי. הצרפתייה הגיעה לאותו טורניר בלוס אנג'לס כשהיא נושאת על גבה את תדמית הלוזרית האולטימטיבית. אבל בלוס אנג'לס זכתה בקלות בתואר, לאחר שהביסה בגמר את מרי פירס.

מאז שמרה מורסמו על המקום הראשון, זכתה באליפות אוסטרליה ובטורניר ווימבלדון, אבל מאז הכישלון שלה באליפות ארצות הברית בקושי שיחקה ושמרה כוחות. לטורניר המאסטרס שיתחיל היום במדריד תגיע מאורסמו כשהיא עדיין ראשונה בעולם, אבל בסכנת נישול רצינית.

שתי טניסאיות אחרות, ג'סטין הנין-הארדן ומריה שראפובה, עשויות לסיים את השנה כראשונות בעולם במקרה של זכייה במאסטרס. שתיהן כבר זכו השנה בטורנירי גראנד סלאם. הבלגית לקחה את רולאן גארוס והפסידה בגמר של שלושת הגראנד סלאמים האחרים. גם היא לא שיחקה מאז ארצות הברית, בסוף אוגוסט, ושמרה כוחות למדריד.

הרוסיה בת ה-19 התבגרה השנה במהירות. אחרי הזכייה שלה באליפות ארה"ב היא זכתה בציריך ובלינץ ונראית בכושר הטוב ביותר בין הטניסאיות שמגיעות למדריד. "היתה לי עונה טובה ויציבה, ואני שמחה שהטורניר הזה הגיע כי אני כבר עייפה", אמרה השבוע שראפובה.

שמונת השחקניות הטובות בעולם השנה חולקו לשני בתים. מורסמו והנין-הארדן יהיו בבית הצהוב עם נדיה פטרובה ומרטינה הינגיס. בבית האדום, שכונה כבר הבית הרוסי, נמצאות שראפובה, סווטלנה קוזנצובה, אלנה דמנטייבה וקים קלייסטרס.

היום יייערכו שלושה משחקים: מאורסמו - פטרובה, שראפובה - דמנטייבה והנין-הארדן - הינגיס. מחזירי הכדורים יהיו דוגמנים גברים, כתגובה לכך שבטורניר המאסטרס בגברים היו דוגמניות. הטניסאיות משועשעות מכך. "אני מקווה שהם יסתכלו על המשחק ולא עלינו", אמרה דמנטייבה והנין-הארדן הוסיפה: "בעלי ביקש שאתנהג יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully