וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאטל על האפס

7.11.2006 / 6:50

הסיהוקס לא התקשו לעצור את רצף שני הנצחונות של אוקלנד עם 0:16 קליל ב"קווסט פילד". סטראהאן מהג'איינטס בחוץ לפחות לחודש

סיאטל (3:5) - אוקלנד (6:2) 0:16

אחרי שני נצחונות רצופים הגיעו הריידרס ל"קווסט פילד", שם התמודדו מול סגנית האלופה. מי שציפה, אולי, לקרב צמוד לאחר ההתעוררות האחרונה של אוקלנד התבדה, כשכבר אחרי רבע אחד עלו הסיהוקס ליתרון 0:10 מטאצ'דאון של דיון בראנץ' (מסירה ל-22 יארד של סנקה וואלאס) ושער שדה של ג'וש בראון. בראון הוסיף עוד שני שערי שדה, אחד בכל מחצית, וניצי הים עלו ליתרון של משחק אחד על סט. לואיס בטבלת ה-NFC מערב.

וואלאס מסר 18 פעמים מתוך 30 נסיונות, ורשם טאצ'דאון ו-176 יארד. מוריס מוריס חיפה על הההיעדרות של שון אלכסנדר עם 138 יארד. בצד השני סיים אנדרו וולטר עם 166 יארד בלי איבוד אווירי. ההגנה של הסיהוקס הרשימה עם תשע (!) הפלות קוורטרבק, כשעל המלאכה מנצחים קרייג טריל עם שלוש ורוקי ברנארד עם שתיים.


ומחדשות הליגה:

מייקל סטראהאן, הקיצוני הגנתי המצויין של ניו יורק ג'איינטס, ייעדר לפחות חודש. סטראהאן נפצע בכף רגלו במשחק מול יוסטון (10:14 לניו יורק), וכמנהיג ההגנה זוהי אבידה קשה לג'איינטס.

ביירון לפטוויץ', הקוורטרבק של ג'קסונוויל, בריא, לפחות לפי מה שמספרים בקבוצה. ועדיין, ג'ק דל ריו יעדיף להמשיך לפתוח עם דייויד גרארד, שהיה טוב במשחק הניצחון 7:37 על טנסי. "יש בריא ויש בריא שמשחק טוב", אמר דל ריו, "ומי שמשחק טוב ישחק אצלי".

וויליס מגאהי, הרץ של בפאלו בילס, שבר צלע במשחק הניצחון על גרין ביי 10:24. ג'וש ריד נפגע בכלייתו. שניהם ייעדרו מהמשחק באינדיאנפוליס נגד הקולטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully