וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי עצרה את הדהירה של יובנטוס

6.11.2006 / 23:59

הדרבי של איטליה, בין קבוצת הנמל הדרומית לביאנוקנרי מהצפון, הסתיים בתיקו 1:1. דל פיירו כבש ראשון, בוגליאצי'נו השווה

איטליה לבשה חג היום (שני) עם הדרבי הגדול של ארץ המגף כשנאפולי אירחה את יובנטוס וסיימה עימה בתיקו 1:1 באיצטדיונה הביתי, סן פאולו, שהיה מלא בכ-80,000 אוהדים במסגרת המחזור העשירי של ה-SERIE B. הביאנקונרי פתחו את העונה עם תיקו 1:1 מול רימיני ומאז השיגו שמונה ניצחונות רצופים. היום (שני) הריצה שלהם נעצרה על ידי התכולים.

בשנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 משחק כזה היה מפגיש את גדולי הכדורגלנים. מראדונה מהצד הנפוליטאני ומישל פאלטיני מצד הגברת הזקנה. היום (שני) זה היה מפגש בין שתי קבוצות שטוענות לעלות לליגה הראשונה ולהחזיר עטרה ליושנה. אצל יובה נשארו כוכבים רבים. בקבוצת הנמל, לעומת זאת, אין כוכבים רבים, אולם לאחרונה התבשרנו שהם ניסו למנות את ליפי למאמנם ורצו להביא את פאביו קנבארו שיסיים שם את הקריירה המפוארת.

יובה עם שמונה ניצחונות ותיקו אחד הדרימה לעיר הנמל כשבאמתחתה 16 נקודות כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה למקום השני, נקודה בלבד מהמקום הראשון. מה גם שהיא רצתה לנקום את הדחתה מהגביע האיטלקי על ידי נאפולי. הגברת הזקנה הגיעה למשחק ללא דויד טרזגה ופאבל נדבד הפצועים שנשארו בטורינו. ניצחון של נאפולי יכל להעלות אותה למקום השלישי.

בדקה הרביעית קיבלה יובה את ההזדמנות הראשונה שלה, אבל כריסטיאנו זנטי בעט את הכדור מעל המשקוף. בדקה ה-29 דל פיירו ניסה להקפיץ מעל שוער נאפולי, אך לזו היה עירני. במחצית השנייה שוב היתה זו יובה שלקחה את רסן המשחק ואז בדקה ה-67, מי אם לא הנסיך, אלסנדרו דל פיירו בשערו ה-203 במדי הגברת הזקנה כבש ואיזה גול זה היה, כמו שרק הוא יודע. כדור חופשי מסובב באלגנטיות מעל החומה והיישר לרשת התכולים. דווקא הגול של הביאנקונרי העיר את הקבוצה הביתית לחיים והיא החלה לתקוף. שש דקות אחר כך בוגליאצ'ינו הכניע את בופון, שלא ספג מאז המחזור השני בליגה.

בדקות האחרונות של המשחק ניתנו לשחקני נאפולי עוד מספר הזדמנויות, אך הם לא הצליחו להנחיל ליובה את ההפסד הראשון שלהם בליגה.

בתום המשחק שתי הקבוצות עולות מקום אחד, יובנטוס למקום הרביעי ונאפולי למקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully