וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון חזרה לגודלה הטבעי

אתר שוטר בשיתוף

6.11.2006 / 22:17

גברה על קרית מוצקין 34:41 אחרי שהובסה באירופה. מאור: "זה לא מדד - הפועל ראשון זה הליגה האמיתית". אס"א ניצחה את נס ציונה 19:35

שני משחקי השלמה נערכו היום (שני) בליגת העל בכדוריד. הדאבליסטית, מכבי ראשון לציון, ששיחקה ביום שישי נגד למגו הגרמנית בגביע האיגוד, אירחה את הלפני אחרונה בטבלה, מכבי קרית מוצקין וניצחה 34:41. במשחק נוסף א.כ. נס ציונה שאירחה את אס"א תל אביב הפסידה 35:19.

מאור: "זה לא מדד - הפועל ראשון היא הליגה האמיתית"

מכבי ראשון לציון - מכבי קרית מוצקין 34:41 (חן הלפרין, אתר שוטר)

האורחים ספגו ביום שישי תבוסה מוחצת בגביע האיגוד האירופי מלמגו הגרמנית 42:25. היום הם חזרו לליגה הישראלית והוכיחו שהם עדיין גדולים על הליגה. ראשון הגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. אולי זאת הייתה העייפות מאירופה, אולי הם זילזלו במשחק ולכן לא הצליחו לייצר בריחה, למרות ששמרו על יתרון לכל אורך המשחק. במחצית השנייה הצליחה קרית מוצקין להקטין את הפער ל-6 שערים 31:37, אך אז ראשון עשתה ריצה קטנה כדי לנצח בסיום.

כובשים בולטים בראשון: יואב נאמן ותום מטלון 6 שערים כ"א.
לקית מוצקין: אנושה 10, ולדי קופמן 7.

בסיום המשחק אמר מאמן ראשון, גלעד מאור: "היה משחק מרתק. זה משחק אופייני למשחק ליגה אחרי נפילת מתח מאירופה. כל הכבוד למוצקין נלחמו עד הסוף. אני מבחינתי נתתי לכולם לשחק. זה לא מדד - הפועל ראשון היא הליגה האמיתית".

א.כ. נס ציונה - אס"א תל אביב 35:19 (אלון יהודיוף, אתר שוטר)

המארחים עם מאזן של 1:3 אירחו את אס"א שלא חוותה עדיין טעם של הפסד אחרי ארבעה משחקים. היום היא הצליחה לשמור על המאזן המושלם. אס"א סיימה את המחצית הראשונה ביתרון של חמישה שערים, 12:17. במחצית השנייה יותר מדי חורים בהגנה של נס ציונה איפשרו לתל אביבים להבקיע 18 שערים. מנגד הצליחו המארחים לכבוש רק שבעה. עופר לוזון מנס ציונה הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-18 למשחק.

כובשים בולטים באס"א: איציק חליף 9 שערים, אמיר שור הוסיף 7. לנס ציונה: אברמוביץ' 6, ברק פריד תרם 5.

במחזור הבא יחכה לנס ציונה עוד משחק קשה כשתתארח אצל מכבי ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully