וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו ארז יהיה עוזר מאמן הפועל ירושלים

שגיא ניר

6.11.2006 / 19:54

הגעתו של עמי נאווי, שהיה המועמד הבכיר, לא התאפשרה. לפני סיינה, שמיר מבקש סבלנות: "אי אפשר לשנות אופי של קבוצה ביומיים"

שבועיים אחרי עזיבתו של דניאל ששר, מצאה הפועל ירושלים עוזר מאמן, זיו ארז. ארז בן ה-41, שפתח את העונה הנוכחית כמאמן אליצור רמלה מהליגה הלאומית, ימונה לתפקיד לאחר שלא התאפשרה הגעתו של המועמד המועדף לירושלים, עמי נאווי.

עם עזיבתו של ששר, פנו בירושלים לנאווי, מאמן מכבי הוד השרון מהלאומית, על מנת שזה יקח על עצמו את התפקיד. האדומים הגיעו כבר לסיכום עם הוד השרון על שיחרור המאמן, אך העובדה כי נאווי מאמן במקביל את בית ספר תיכון אליאנס בתל אביב מנעה את הבשלת העסקה.

ארז, שפתח את העונה ברמלה במאזן 4:0, הוא זה שיזכה לבסוף לעלות למלחה, כשמחליפו ברמלה יהיה צבי ירדן, מאמן מכבי ראש העין בעונה שעברה. הערב (שלישי) אמור ארז לערוך את משחקו האחרון כמאמן רמלה, דווקא מול עמי נאווי והוד השרון.

ארז אימן שנים רבות במחלקת הנוער של מכבי ראשון, ונחשב למאמן נוער מצוין שהצמיח שחקנים כדוגמת דרור חג'ג', אבי סוכר ומורן רוט. שלוש הניסיונות שלו לאמן קבוצות מליגת העל, בגבעתשמואל, הפועל חולון ורמת השרון הסתיימו בפיטורים במחזורים הראשונים. בעונת 03/04 הוביל ארז את אליצור רמלה מהלאומית (עם מורן רוט וג'רון רוברטס) לרבע גמר גביע המדינה, לאחר ניצחון בשמינית הגמר על מכבי ראשון לציון.

מתכוננים לסיינה

24 שעות אחרי התבוסה למכבי תל אביב (90:73) ערכה הפועל ירושלים אימון לקראת משחקה השני ביול"ב קאפ, מחר (שלישי, 19:00, ערוץ 1) מול מונטפסקי סיינה האיטלקית. באימון לקחו חלק כל השחקנים, כולל תמאר סליי שנפגע אתמול בברכו במשחק מול מכבי, אבל בדיקות שעבר בצהריים הראו כי הוא כשיר. אחרי ההפסדים לחימקי מוסקבה ומכבי, עלול הפסד גם לקבוצה האיטלקית להגביר את הלחץ במלחה, מה גם שהפסד כזה יהיה הרביעי ברציפות במשחק רשמי (מאז ההפסד למכבי ראשון לציון בגומלין שמינית גמר הגביע).

מאמן ירושלים, דן שמיר, לא שש לדבר על המשחק מול הצהובים. "אני לא רוצה לדבר על מה שהיה. סיינה בכושר טוב, הם במקום הראשון ברוב המדדים בליגה האיטלקית, אבל אנחנו משחקים בבית ומלחה מאוד משמעותי. כולם רוצים להפוך את קערת ההפסדים על פיה".

ביום שלישי שעבר שיחקה ירושלים מצוין במחצית הראשונה, לפני הירידה בשניה. מול מכבי, החלו האדומים במחצית ראשונה איומה. על הפערים ביכולת בתוך המשחק אמר המאמן: "טבעי שיש קפיצות בתוך המשחק. יש לנו דקות טובות בכל משחק, אבל הדקות הטובות בהפסדים לא מנחמות אותי. קיבלנו הגרלה מסוימת בתחילת העונה אבל אנחנו טובים מספיק כדי לנצח את המשחקים האלה. הדרך היחידה להתאושש היא לא להסתכל אחורה אלא קדימה. בכל מקרה, אי אפשר לשנות אופי של קבוצה ביומיים, אפשר לעשות רק התאמות".

סיינה נחתה בצהריים בשדה התעופה, כשאת ההצגה גנב מאמנה, סימונה פיאנג'יאני, שהצהיר כי ירושלים מועמדת לזכות בגביע. שמיר לא מתרגש. "מאמן סיינה הוא חבר שלי, והוא שומר על טקט. אלה הצהרות שבדרך כלל אומרים על קבוצות לפני שמשחקים מולן, אבל עוד מוקדם לדבר על מועמדת. רק עוד ארבעה או חמישה חודשים אפשר יהיה לעשות את זה".

הקפטן מאיר טפירו: "סיינה ניצחה את רומא שהיא קבוצת יורליג בעשרים הפרש. היא קבוצה חזקה, אבל אנחנו בבית ואני מקווה שנוכל לשחק טוב יותר מאשר מול מכבי. יש לנו שיטה חדשה בקבוצה ואנחנו צריכים להסתגל וללמוד אותה. יקח זמן, אני מקווה שלא יותר מדי זמן. אנחנו צריכים ללמוד לסגור משחק".

מאמן סיינה, סימונה פיאנג'יאני: "ירושלים זה מקום טוב לשחק בו, יהיה משחק קשה מאוד. לדעתי ירושלים מתמקדת השנה ביול"ב קאפ, ולכן ההפסד למכבי פחות משמעותי מבחינת הלחץ שעל הקבוצה".

עדכון ראשון: 6.11.06, 19:54
עדכון אחרון: 7.11.06, 12:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully