וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנים יביאו כדורים לטניסיאיות במדריד

6.11.2006 / 18:32

חידוש בטורניר שיסגור את העונה. יש כאלו שמתרגשות, אבל דמנטייבה ממורמרת: "הם כל הזמן מסתכלים עלינו במקום על הכדורים"

כשמארגני טורניר המאסטרס לגברים במדריד החליטו להשתמש בדוגמניות כמביאות כדורים, קמה לה צעקה על השוביניזם שבעניין, ולכן החליטו בבירה הספרדית, שם ייפתח ביום שלישי הטורניר האחרון של העונה בסבב ה-WTA, להשתמש בדוגמנים כמביאי כדורים לטניסאיות.

עוד לפני יריית הפתיחה, יש מי שממהר לשלוח להם אותות אזהרה. "התאמנו לפני כמה ימים והדוגמנים לא ממש ידעו מה לעשות על המגרש, כי הם כל הזמן הסתכלו על השחקניות", התלוננה אלנה דמנטייבה, המדורגת שמינית. "צריך לראות אם זה יעבוד, אבל נראה לי שאנחנו נפריע להם לעשות את העבודה שלהם. נדמה לי שהם לא מבינים למה הם נכנסו, כי לפעמים השחקניות מאוד מרוכזות ויכולות להתעצבן על מביאי הכדורים".

קים קלייסטרס, שזכתה בטורניר ב-2002 ו-2003 גילתה שהמהלך הוא הנושא החם בקרב שמונה השחקניות שישתתפו בטורניר. "שוחחתי עם מריה (שראפובה) במונית, והיא אמרה שהם נראים טוב", סיפרה הבלגית, שמדורגת במקום השישי בעולם. "אני מתלהבת מזה, אבל כל מה שחשוב הוא שיעשו את העבודה שלהם. בכל מקרה, זה יהיה מוזר".

מצד שני ישנו סיכוי שהטורניר ישמש קרקע פוריה לבעיות במערכות היחסים. "אני נרגשת מזה, אבל אני גם נשואה אז מותר לי להסתכל מבלי לגעת", צחקה ז'סטין הנין ארדן. מרטינה הינגיס, לעומת זאת, עשויה לנצל את המצב כדי לגרום לחברה, ראדק סטפאנק, המדורג 19 בעולם, לקנא. "הוא שיחק כאן במדריד, אז עכשיו זה תורי", עקצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully