וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו קייב במגעים עם אריקסון, ניוקאסל מעוניינת בדאום

6.11.2006 / 16:58

עיתון אוקראיני מדווח שהשבדי נפגש עם נשיא המועדון וניהל איתו שיחות בקשר להצטרפות. המגאפייז רוצים את הגרמני. בקהאם מבוקש בארה"ב

העיתונות האוקראנית מדווחת היום (שני) כי דינמו קייב מנהלת מגעים עם מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, סוון גוראן אריקסון. העיתון שדיווח על המגעים, סיפר שהמאמן השבדי הגיע לבירת אוקראינה לפני שבוע ונפגש עם נשיא המועדון, איגור סורקיס.

דינמו מוליכה את הטבלה האוקראינית, 3 נקודות לפני שחטיור דונייצק, אבל בליגת האלופות ספגה 4 הפסדים מ-4 משחקים, כשמאזן השערים שלה מראה על 13:2.

למרות הפורמה הנוראית בצ'מפיונס, סורקיס תמך לאחרונה במאמן הקבוצה, אנטולי דמייננקו, עליו אמר: "אני בוטח בו יותר משאבטח בכל אחד אחר". כשעלה שמו של אריקסון, צריך לחכות ולראות מה יש לסורקיס לומר עכשיו.

ניוקאסל מעוניינת בדאום

ניוקאסל יונייטד מתעניינת במאמן הגרמני, כריסטוף דאום, כתחליף למאמן הנוכחי גלן רודר.

המגאפייז חווים עונה נוראית בליגה עם שני ניצחונות בלבד ב-11 משחקים. במחזור האחרון הפסידה הקבוצה בבית לשפילד יונייטד בקרב תחתית בסנט ג'יימסז פארק וירדה מתחת לקו האדום. בגביע אופ"א דווקא מובילה הקבוצה מחבל יורקשייר את הבית עם שש נקודות משש אפשריות.

דאום אימן בעבר את פנרבחצ'ה הטורקית וכן את נבחרת גרמניה. הסיפור המעניין בנוגע לדאום היא החשיפה בקשר להרגלי צריכת הקוקאין שלו.

הגלאקסי מאשרים התעניינות בבקהאם

מכבי נתניה בצרות. קבוצתו של דניאל יאמר תיאלץ להילחם בחירוף נפש עם הל.א. גלאקסי על שירותיו של דייויד בקהאם. הקבוצה האמריקאית אישרה שהיא מתעניינת בכוכב האנגלי בן ה-31 ונשיאה המפורסם, אלכסי לאלאס אמר: "יש אלפי מועדונים שהיו שמחים שיהיה להם שחקן בקליבר הזה. הגלאקסי הוא אחד מהם".

שמו של בקהאם עלה כבר מזמן בהקשר לקבוצה מקליפורניה, שתמיד הוזכרה כמקום הפייבוריט בו הוא ירצה לסיים את הקריירה שלו. הקשר האנגלי אף התבטא בנושא ולפני מעט יותר משנה אמר: "אני רוצה להיות חלק ממדינה בה יש תשוקה לספורט. יש לי אקדמיית כדורגל בלוס אנג'לס וזה חשוב לי לחיים שאחרי הכדורגל".

פרצנרווארוש על סף סגירה

פרצנרווארוש, הקבוצה ההונגרית המצליחה ביותר בכל הזמנים, עומדת על סף סגירה בעקבות פשיטת רגל.

המועדון הידוע באוהדיו האנטישמיים נוסד בשנת 1899. בשנה שעברה אחרי 28 זכיות באליפות הונגריה ירדה הקבוצה לליגה השנייה אותה היא מוליכה כעת. אם לא יגיע בקרוב ספונסר שיושיע את הקבוצה קרוב לוודאי שזה יהיה סופה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully