וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר תסיים את 2006 במקום ה-20

6.11.2006 / 14:12

הטניסאית הישראלית, שלא תשתתף במאסטרס במדריד, בו לוקחות חלק 8 הבכירות, תיהנה מהיעדרותה של דבנפורט, דבר שיעלה לאמריקאית בניקוד

בדירוג הטניס העולמי השבועי שהתפרסם היום (שני) לא נרשמו שינויים משמעותיים בדירוג הישראלים. אך עם זאת, שחר פאר שמדורגת כרגע במקום ה-21, תסיים את שנת 2006 במקום ה-20, מאחר ולינדזי דבנפורט לא תופיע לטורניר המאסטרס במדריד השבוע.

פאר, שלא תשתתף בטורניר האחרון העונה בו משתתפות 8 הטנסאיות הבכירות, תהנה מהיעדרותה של דבנפורט מהטורניר, מכיוון שהדבר יעלה לאמריקאית במינוס נקודות בדירוג, וזאת מאחר שהחוק קובע כי טניסאי שלא מופיע בטורניר בו שיחק בשנה שעברה, מאבד נקודות. אנה סמאשנובה ירדה מה-65 ל-66 וציפי אובזילר מ-108 ל-110.

בצמרת העולמית הבנות שמרו על מקומן: אמלי מורסמו הצרפתייה עדיין ראשונה, מריה שראפובה, שנייה וז'סטין הנין-הרדן שלישית. במידה ושראפובה תנצח בטורניר המאסטרס, היא תטפס לראשות הדירוג.

בין הגברים נרשמו עליות גם לנועם אוקון, שרשם עלייה של 15 מקומות ל-179, גם לדודי סלע, שטיפס 27 ל-263, וגם להראל לוי, שרשם עלייה של 8 מקומות, ל-284.

צמרת הגברים כמובן ללא שינוי. רוז'ה פדרר מוליך כרגיל את הדירוג כשרפאל נדאל מדורג שני, הרחק מאחוריו. דוידנקו טיפס למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully