וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינו זוף הוכה ונשדד

6.11.2006 / 13:25

4 שודדים התנפלו על אגדת העבר, הרביצו לו ולקחו את ארנקו שהכיל כאלף יורו. אנצ'לוטי מתלונן נגד השופטים. מרד שחקנים בקליארי

מי אמר שלאיטלקים יש כבוד? סופראנוס שמופראנוס, עבדו עלינו. קפטן נבחרת איטליה שזכתה ב-1982 ואחד מגדולי שוערי הכדורגל בכל הזמנים, דינו זוף, הוכה ונשדד ברומא. ארבעה בחורים התנפלו על אגדת העבר ברחוב ברומא, היכו אותו, וגזלו ממנו טלפון סלולארי ואת ארנקו שהכיל כ-1,000 יורו.

זוף היה בדרכו לביתו אחרי שהחנה את רכבו. הוא נאבק בשודדים, אבל יצא עם חור בכיס ופנס בעין.

מגיפה עולמית: גם אנצ'לוטי מתלונן על השיפוט

קרלו אנצ'לוטי ומילאן ממשיכים להיכשל בליגה ואתמול (ראשון) הפסידו 2:0 לאטאלנטה. מאמן הקבוצה, קרלו אנצ'לוטי, יודע מי אשם: "אני מאוד כועס. זו הפעם השלישית או הרביעית העונה בה השופטים מקפחים אותנו". למילאן היו טענות רבות לשופט טיציאנו פיירי, בעיקר על כך שהוא לא שרק לפנדל אחרי עבירה ברחבה על דניאלה בונרה. "הגיע לנו פנדל, ואם הוא היה נשרק זה היה משנה את המשחק", הוסיף אנצ'לוטי, "אני מאמין במערכת ושטעויות יכולות לקרות, אבל זה קורה לנו לעתים תכופות מדי".

המאמן סיכם: "אני חייב לציין שבמשחקים של קבוצות אחרות השיפוט בסדר גמור. בנוסף, לעומת קבוצות אחרות, לנו לא החזירו נקודות בעקבות העונש מפתיחת העונה. אני רק יכול להגיד שהדברים מתנהלים בצורה מוזרה".

גם בקרב חלוץ הקבוצה, אלברטו ג'ילארדינו, יש התמרמרות וכעס וזאת עקב ההשוואה שעורכים בינו לבין אנדיי שבצ'נקו, שעזב את הקבוצה בקיץ לטובת צ'לסי. "להבקיע שערים זה מאוד חשוב בשבילי. זה טבעי לאנשים להסתכל אחורה ולהשוות אותי לשבצ'נקו, אך אני לא חושב שההשוואה הזו במקום". ג'ילה, שכבש בדרבי את שערו הראשון בעונה והוסיף במחשק הניצחון נגד אנדרלכט שער נוסף מאמין בהתקפה של הקבוצה: "ההתקפה שלנו חזקה והיא יכולה לעשות דברים טובים".

בנוסף לצרות שפוקדות לאחרונה בצרורות את הרוסונרי, ג'נארו גאטוסו, קשר הקבוצה שנפצע במשחק אמש (ראשון) ייעדר ככל הנראה למשך כחודש מהמגרשים.

פציעתו של הקשר התרחשה בדקה ה-75 של המשחק, וגאטוסו, שדידה החוצה, השאיר את מילאן לרבע שעה ב-10 שחקנים, זאת אחרי שאנצ'לוטי ביצע את שלושת החילופים של הקבוצה.

גם מאסימו אמברוסיני עשוי להיעדר תקופה דומה. הקשר בן ה-29 שסובל מבעיה בשרירי הרגל נפצע בהפסד בדרבי לאינטר. אמברוסיני החמיץ בשנה שעברה חלק גדול מן העונה בגלל אותה פציעה טורדנית.

מרד שחקנים בקליארי

נשיא קליארי, מסימו צ'לינו, מצוי בבעיה. על פי דיווחים באיטליה מספר משחקני הקבוצה, ותיקים בעיקרם, הודיעו לנשיא כי הם אינם יכולים לעבוד עם המאמן מרקו ג'יאמפאולו. אותם שחקנים מעוניינים שנדו סונטי, מאמן הקבוצה בעונה שעברה, יוחזר לתפקידו.

* מאמן ליבורנו, דניאלה אריגוני, מתעקש על כך שאיננו מודאג מאיבוד משרתו. כזכור, לפני מספר ימים ביקר נשיא הקבוצה, אלדו ספינלי, את המאמן וההערכות היו שאריגוני עלול להיות מפוטר אם יפסיד לאודינזה. המשחק הסתיים בניצחון ליברונו (0:1) ואריגוני אמר: "מעולם לא קיבלתי רמזים מהנשיא ספינלי".

שווי בארזאגלי 16.5 מיליון ליש"ט

פאלרמו הזהירה את יובנטוס ומילאן שאנדרה בארזאגלי יעלה 16.5 מיליון ליש"ט בקיץ הבא.

מגנה המצטיין של פאלרמו מעוניין לעזוב בתום העונה, ונשיאה של הקבוצה הלוהטת מסיצליה, מאוריציו זאמפאריני, כבר קובע מחיר, למרות שבארזאגלי חתום עד 2010 בקבוצה. "במידה ונשחק בליגת האלופות בשנה הבאה", אמר המנכ"ל רינו פוסצ'י, "אנחנו נעשה מאמץ להשאיר אותו, אם זה יהפך קשה, נמכור אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully