וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארדיו: "רוצה ליישר את ההדורים עם ונגר"

6.11.2006 / 11:58

אלן פארדיו רוצה סולחה עם ונגר, אחרי שהשניים התקוטטו במשחק בין ווסטהאם לארסנל. מוריניו מתלונן על השיפוט. דאום מועמד לניוקאסל

למרות שטוטנהאם ניצחה את צ'לסי לראשונה מזה 16 שנה, על אף הניצחון המפתיע של ווסטהאם על ארסנל והעובדה שבשני הדרבים הלונדוניים אתמול (ראשון) ניצחו שתי האנדרדוגיות, את הכותרות גנבה התקרית בין ארסן ונגר לאלן פארדיו. אחרי השער של ווסטהאם, בדקה ה-89, התעמתו השניים, דחפו אחד את השני, ונגר צעק לעבר פארדיו: "אתה בושה מזדיינת" ונראה היה שאילולא המאבטחים שנכחו במקום, הצופים היו מקבלים פולואפ לקרב האיגרוף של רומן גרינברג מהלילה לפני כן.

פארדיו, שיצא מנצח מהמשחק, נשמע מפוייס לאחריו: "אני מתנצל אם פגעתי בונגר. אם הגזמתי בתגובה שלי, דבר שאני בטוח שעשיתי, אני מתנצל בכל הכנות. ארסן נעלב, יתכן שבצדק, אבל אני מקווה ששנינו נהיה גדולים ונוכל להסתכל אחד לשני בעיניים".

כזכור, לפני מספר חודשים שני המאמנים כבר התעמתו מעל לגלי התקשורת ו-ונגר טען שפארדיו גזען. מאמן הפטישים הוסיף אתמול: "לא היה בתקרית הזו שום דבר אישי, בסך הכל חגגתי את השער. יש לי כבוד גדול לונגר ודבר לא ישנה את זה. אני רוצה לפתור את העניין וליישר את ההדורים. התדמית של הכדורגל לא השתפרה מכל הסיפור הזה".

התקרית הביאה עמה את ההדים הצפויים ומאמן העבר של ארסנל, טרי ניל, ביקר את התנהגותו של ונגר. "אני אוהב את שני המאמנים ומחשיב את שניהם לחברים טובים שלי, אבל אני חייב לומר שאני מאוכזב מארסן", אמר ניל, שאימן את ארסנל בין 1976-83, "הייתי מצפה ממנו לתגובה יותר גדולה. ארסן הוא אדם אינטילגנט ואני בטוח שבמבט לאחור הוא יהיה מאוכזב מההתנהגות שלו".

לארסן ונגר זו הייתה תקרית שניה בתוך מספר חודשים, אחרי שבעונה שעברה כמעט הלך מכות עם מרטין יול, מאמן טוטנהאם. ההתאחדות האנגלית עשויה לחקור את הארוע, אחרי שהשופט רוב סטיילס ציין אותו בדוח המשחק שלו. ווסטהאם גם תעמוד לדין בעקבות זריקת המטבע שפגע בראשו של שחקן ארסנל, רובין ואן פרסי.

מוריניו מתבכיין

ז'וזה מוריניו מתלונן. אז מה חדש תשאלו? האמת היא שלא הרבה מלבד ההפסד של צ'לסי לטוטנהאם. התרנגולים ניצחו את יריביהם העירוניים לראשונה אחרי 16 וחצי שנה, ולמאמן הפורטוגלי כרגיל אחרי הפסדים, היו טענות לשופט. גרהאם פול פסל שער של דידייה דרוגבה בטענה לעבירה על מייקל דוסון והרחיק את ג'ון טרי בכרטיס צהוב שני בדקה ה-72. לפני מספר ימים התלונן מוריניו על השיפוט במשחק קבוצתו מול ברצלונה וספג ביקורת קשה על כך מנשיא אופ"א, לנארט יוהאנסון.

"אני אף פעם לא שואל את השופטים לגביי שריקות שלהם כי תמיד יש להם תירוצים. לדעתי השופטים צריכים לענות על שאלות במסיבות עיתונאים, ולהסביר שם את השריקות שלהם".

על פול עצמו אמר מוריניו: "הוא הרחיק את ג'ון טרי בצהוב שני אחרי שהוא משך לפסקל שימבונדה את החולצה, אבל את חוסאם גאלי הוא השאיר על המגרש למרות שהוא נתן מרפק למיכאל באלאק. היו לנו שני משחקים בהם שפט פול, והשגנו בהם רק נקודה".

מצ'לסי, מוריניו דווקא היה מרוצה: "שיחקנו טוב וספגנו בגלל שתי טעויות בודדות. מרטין יול וטוטנהאם ניצחו בגביע אופ"א וניצחו את צ'לסי, אני מקווה בשבילם שהם נהנו מכך".

הפורטוגלי התייחס גם לשאלה אם הוא מעוניין בארון לנון, כוכב טוטנהאם שכבש את שער הניצחון: "אני לגמרי לא מעוניין. הילד הזה הוא שחקן טוב, אבל אנחנו לא מתעניינים כרגע בשחקנים טובים. יש לנו את שון רייט-פיליפס ואנחנו רוצים שהוא יישאר".

מרטין יול, המאמן בצד השני, היה מאושר. "היינו צריכים לנצח משחק גדול", אמר המאמן ההולנדי, שקבוצתו פתחה לא טוב את העונה למרות שהייתה מועמדת לצמרת הגבוהה, "טוטנהאם לא ניצחה את צ'לסי הרבה זמן, והניצחון היום הוא כבר סיבה לגאווה".

טוטנהאם ניצחה ביום חמישי 1:3 את קלאב ברוז' בגביע אופ"א ושמה את עצמה בעמדה מצוינת לעלייה לשלב הבא. "היה לנו שבוע נהדר והשגנו הישגים גדולים", סיכם המאמן.

* ניוקסאל שוקלת להחתים את המאמן הגרמני כריסטוף דאום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully