וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם באפרטורה: טריו הצמרת ניצח

6.11.2006 / 11:28

בוקה חזרה מפיגור מול ארסנל בדרך ל-1:2, ריבר הביסה 0:5 את סן לורנצו ואסטודיאנטס גברה על ולז סארספילד. בוקה תשלים מחצית ברביעי

המרוץ לאליפות ממשיך להיות צמוד בתום המחזור ה-14 באפרטורה. כל קבוצות טריו הצמרת ניצחו: בוקה את ארסנל, ריבר פלייט מחצה את סן לורנצו ואסטודיאנטס גברה על וולז סארספילד.

ארסנל - בוקה 2:1

למרות שנכנסה לפיגור בחוץ מול ארסנל, הצליחה בוקה לממש את יתרונה האיכותי, והפכה את התוצאה תודות לחילופים של ריקארדו לה וולפה.

במחצית שנייה סוערת, שלא הזכירה במאום את הראשונה המאופסת, העלה סנטיאגו ריימונדה את המקומיים ל-0:1 בדקה ה-61. אבל דווקא אז קבוצתו של לה וולפה התעוררה והמחליף תומאס בוסלי (69) ורודריגו פאלסיו (78) השלימו מהפך בתוך 10 דקות, למרות טענותיה של ארסנל לנבדל בגול האחרון.

בוקה ממשיכה להוביל את הטבלה עם 32 נקודות, וחצי משחק חסר (ביום רביעי הקרוב תושלם המחצית השנייה נגד חימנסיה לה פלאטה, במשחק שהופסק בספטמבר לאחר שהשופט אוים בחדר ההלבשה ע"י נשיא חימנסיה, חואן חוסה מונס. התוצאה 0:1 לחימנסיה).

ריבר פלייט - סן לורנצו 0:5

ויקטור זאפאטה (6, 61) וארנסטו פאריאס (7, 90) הבקיעו צמד כל אחד לריבר בתבוסה על סן לורנצו. אבל את מירב תשומת הלב משך דווקא אריאל אורטגה, הבינלאומי לשעבר, שהבקיע את הרביעי, רק זמן קצר לאחר שעלה כמחליף. החמורון, שלקח פסק זמן בשל בעיות אישיות (אלכוהוליזם, למשל), החל במבצע אישי מרהיב כשהקפיץ מעל השומר שלו וסיים בהקפצה אלגנטית גם מעל השוער סבסטיאן סאחה (שהחמיץ פנדל מוקדם יותר במשחק).

ולז סארספילד - אסטודיאנטס 0:1

אסטודיאנטס, ששיחקה שלשום (שבת), נהנתה מיממה במקום הראשון, אחרי שגברה על ולז סארספילד 0:1. קבוצתו של דייגו סימונה ניצחה משער נגיחה של אגוסטין אלאייס (8). חואן סבסטיאן ורון, שרוצה לחזור לנבחרת, בישל את השער והורחק בדקה ה-45.

יתר המשחקים:

לאנוס - גודוי קרוז 3:3

במשחק דרמטי שנערך בלאנוס, הובילו האורחים 1:2 עד הדקה ה-83, משערים של מראינו טורס (3, פנדל) ופרנקו מנדוזה (51), אבל שערים של מרכוס אגויאר (83) וקלאודיו גראף (90), שכבש גם את הראשון (30), הפכו את התוצאה. עמוק בתוך זמן הפציעות דריו סלומון השווה, ושלח את שתי הקבוצות הנסערות עם נקודה כל אחת.

ניואלס אולד בויז - אינדפנדיינטה 1:0
גרמן דניס (30)

קילמס - בלגראנו 3:2
לקילמס: אדוארדו באסטוס מונטויה (3), דייגו טורס (59). לבלגראנו: מריו בולאטי (5), ג'ורג' קארברה (30) ופאולו פראנגלפיין (46)

נואבה שיקאגו - חימנסיה לה פלאטה 2:2
לשיקאגו: עומאר זאריף (18) ופדריקו היגוואין (49). לחימנסיה: תאנקה סילבה (13, 24 פנדל)

חימנסיה חוחוי - קולון סנטה פה 0:2
באלבורין (52) וקווינטרוס (86) כבשו לחימנסיה חוחוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully