וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל נתן מחפש נקמה

אריה ליבנת

6.11.2006 / 8:12

המאמן, שפוטר מאליצור רמלה במהלך גמר הפלייאוף, יארח את קבוצתו לשעבר יחד עם רעננה/הרצליה. הפועל ת"א מול רמה"ש

טל נתן יארח הערב (שני, 18:30) עם בנות רעננה/הרצליה את אליצור רמלה, לראשונה מאז פוטר ממנה לאחר המשחק הראשון בגמר הפלייאוף לפני שנה וחצי. מאז אותו אירוע, נתן - שאימן את רמלה במשך שלוש עונות - לא נמצא בקשר עם אף גורם בקבוצה למעט לחיצת ידיים במפגש מקרי ביציע באחד ממשחקי הליגה לפני שנה.

"מה שאני זוכר מרמלה זה שלוש שנים בהן הגענו לשישה גמרים וזכיתי איתם באליפות ושלושת רבעי ובגביע", אמר נתן אתמול. "אני מאחל לרמלה שיגיעו להישגים כאלו בשלוש השנים הבאות. אין לי יחסים עם ראש העיר. לפני שנה הוא ניגש אלי, אז אמרתי לו שלום. אין לי שום דבר נגדו. הוא תורם לרמלה בדרך שלו. הקבוצה הנוכחית היא אותה גברת בשינוי אדרת, אותם אנשים שהיו אז, וחבל שאף אחד לא מצא לנכון לשלם לי משכורות ובונוסים. הנושא נמצא עכשיו בביטוח לאומי".

המנהל המקצועי של רמלה, ניסים רון, אמר בתגובה: "המפרק השבית את העמותה הקודמת ולכן היא לא יכלה לשלם. העמותה הנוכחית חדשה לגמרי חוץ ממני, שבתור מנהל מחלקת הספורט בעירייה מתנדב בכל העמותות".

על הפארקט תנסה רעננה/הרצליה להנחיל לרמלה הפסד ראשון העונה, אבל לאור היכולת המגומגמת של המארחת והמצוינת של היריבה, הסיכויים לכך קטנים.

הפועל ת"א תארח (20:10, ספורט 5) את אנדה רמה"ש במפגש ראשון מאז סדרת הפלייאוף המדהימה אשתקד. שאר המשחקים: מכבי אשדוד - רמת חן (19:00), חולון - אס"א י-ם (19:30), חיפה/מוצקין - בני יהודה (20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully