וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך הספרדי

5.11.2006 / 23:50

0:2 של סביליה על אוסאסונה הקפיץ אותה לפסגת הלה ליגה. סלטה ניצחה את ריאל מדריד 1:2 בברנבאו, ולנסיה סיימה ב-1:1 מול אספניול

הערב (ראשון) יושלם המחזור התשיעי בליגה הספרדית, כשבמוקד, נכון לרגע זה, הטיפוס של סביליה לראש הטבלה אחרי הניצחון על אוסאסונה. ריאל מדריד כשלה להשתוות לברצלונה אחרי שספגה הפסד ביתי 2:1 לסלטה ויגו. ולנסיה תוכל להיצמד לבארסה אם תצליח לקחת את מלוא שלוש הנקודות ממשחק החוץ שלה באספניול. במשחק צמרת בין סראגוסה וחטאפה ניצחה הראשונה, וגם היא חזק חזק בדבוקת הצמרת.

ריאל מדריד - סלטה ויגו 2:1

ריאל מדריד לא ניצלה את התיקו של ברצלונה מול דפורטיבו לה קורוניה ולא הצליחה לגבור על סלטה ויגו בסנטיאגו ברנבאו. מילא לא לנצח, אבל לפחות תיקו. לפאביו קאפלו, שפתח לראשונה העונה עם רונאלדו, היה זה הפסד ראשון בבית כמאמן ריאל מדריד.

הגליסיאנים עלו ליתרון בדקה ה-36 משער של ננה, אחרי שקיבל מסירה נאה מול ההגנה הרפויה של ריאל. אמרסון השווה אחרי 7 דקות בנגיחה מקרן, רשם את שערו הראשון במדים הלבנים, והקבוצות ירדו למחצית ב-1:1. במחצית השניה ריאל לחצה, רוד ואן ניסטלרוי נכנס, אבל החמצות מנעו ממנה לעלות ליתרון. בצד השני איקר קסיאס ביצע עבירה בתוך הרחבה אבל ללא תגובת השופט. 9 דקות לסיום המשחק איבד חוזה אנטוניו רייס כדור ליד הרחבה, מה שאיפשר לחורחה לשחזר את הניצחון הגדול בברנבאו מהעונה שעברה (אז נגמר 2:3) בבעיטה שטוחה ומדויקת, יתרון שהפכה לשער ניצחון.

אספניול - ולנסיה 1:1

הצ'ה הגיעו לברצלונה כדי להתמודד מול הקבוצה השנייה של הבירה הקטלונית, ומתוך ידיעה שיש לה הזדמנות לצמצם את הפער בצמרת מהקבוצה הראשונה של העיר. אבל אז אלברט ריירה הבקיע לטובת המארחים בדקה ה-23. דויד סילבה השווה שתי דקות לפני הירידה. ולנסיה רחוקה כעת 4 נקודות מסביליה.

סביליה - אוסאסונה 0:2

יכול להיות שנשיא סביליה חוזה מריה דל נידו צודק וכולנו טועים, ובעצם סביליה היא באמת קבוצה גדולה. אחרי הזכייה בגביע אופ"א ובסופרקאפ האירופאי, עלתה סביליה למקום הראשון בליגה הספרדית, עם נקודה אחת יתרון על השנייה, אחת בשם ברצלונה. לא רע, לא רע בכלל.

פרדי קאנוטה, אלא מי, הבקיע את השער הראשון, כשבעט פנדל בדקה ה-50 ורק כדי לוודא שלא יהיו פאדיחות הוסיף אדריאנו קוריירה את השני שתי דקות לסיום.


סראגוסה - חטאפה 1:3

האורחים, שבלי פחד השתלחו להם בצמרת, נותרו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-12 לאחר ההרחקה של רובן מרטין פולידו. מאותו רגע היה ברור שסראגוסה המתחדשת היא הפייבוריטית הברורה, וקרלוס דיוגו דאג לוודא שהעניין הזה יתבטא גם על לוח התוצאות עם שער בדקה ה-39. חטאפה עוד השוותה באופן זמני עם בעיטת עונשין מ-11 מטרים של מאנו דל מוראל בדקה ה-68, אבל שבע דקות אחר כך החזיר דייגו מיליטו את היתרון למארחים, ואברטון הברזילאי חתם סופית את תוצאת המשחק בדקה ה-90.

ויאריאל - בטיס 2:3

למרות הפציעות והפתיחה החלשה, הצוללת הצהובה טרם ויתרה על שאיפותה בצמרת. בטיס, לעומת זאת, ממשיכה לדשדש מתחת לקו האדום. לואיס אדו הפתיע השקיט את המדריגל כבר בדקה השלישית, אבל החלוץ האורוגוואי דייגו פורלאן השווה בדקה ה-20. האורחים לא ויתרו ושוב עלו ליתרון, הפעם מרגליו של אלברטו ריברה, שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, אבל צמד בזק תוך שתי דקות, אחד של פסקאל סיגאן (57) והשני של קאני (58) ביצע את המהפך האחרון.

שאר המשחקים:

רקראטיבו - חימנסטיק 1:1
לרקראטיבו: חאבי גררו (31). לחימנסטיק: אירורזון (6)

אתלטיק בילבאו - סנטאנדר 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully