וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר שמרה על הראש

5.11.2006 / 18:58

שבוע אחרי הדרבי ניצחו הנראזורי את אסקולי 0:2. פאלרמו צמודה אליה עם ניצחון זהה על סאמפ. מילאן ספגה הפסד שני רצוף בליגה

המחזור העשירי של הליגה האיטלקית נפתח אמש (שבת) כשהעולה החדשה קטאניה ניצחה את רג'ינה 0:1 בחוץ ופארמה סיימה עם סיינה בתיקו 2:2. היום (ראשון) נערכו שאר משחקי המחזור. במרכז המחזור עמד משחק הניצחון של המוליכה, אינטר, 0:2 על אסקולי. סמפדוריה התארחה בסיציליה אצל הסגנית, פאלרמו והפסידה 2:0. מילאן עם הפסד שני רצוף בליגה 2:0 לאטאלנטה. ליבורנו עם מאמן, שעמד על סף פיטורין, ניצחה את אודינזה 0:1 וקנתה למאמנה מספר ימים של שקט. במשחק שיתקיים מאוחר יותר יתמודדו רומא נגד פיורנטינה.

אינטר - אסקולי 0:2

אינטר מעודדת מחזרתו של אדריאנו לשורותיה אחרי המנוחה הנפשית שקיבל, אירחה את אסקולי, שנמצאת מקום אחד מעל הקו האדום בסאן סירו. "הוא נראה רגוע אבל עכשיו הוא יצטרך לעבוד קשה" אמר מנצ'יני. החלוץ הברזילאי ייכנס אט אט לרוטציה של המאמן לצידם של קרספו ואיברהימוביץ', שפתחו היום. אבל גם ללא אדריאנו, הנראזורי, שנהנים מיכולת מצויינת של חלוציהם לא התקשו מול אסקולי שלא השיגה אף ניצחון העונה.

הביאנקונרי קיבלו בשורה רעה השבוע כשנודע להם שהם יצטרכו להסתדר עד ה-1 בינואר ללא ההחתמה החדשה שלהם, לואיג'י די באג'יו, עקב בעיות עם קבוצתו הקודמת, ברשיה. בדקה ה-41 אחרי שיתוף פעולה בין קרספו לאיברה, חאבייר זנאטי הקפטן דחק מחצי מטר את הראשון. בדקה ה-53 שוב השבדי התחיל במהלך כשמסר לפיגו. הפורטוגלי העביר רוחב לקרספו וקודיני הבלם דחק לרשתו הוא. מיכאלה פיני משורות האחרוים החמיץ פנדל בדקה ה-65.

פאלרמו - סמפדוריה 0:2

הסיצילאנים אירחו בביתם את סמפדוריה, כשהם ממשיכים להיות צמודים בראש הטבלה לאינטר ורק הפרש שערים ממקם אותם במקום השני. ביום חמישי הם הפסידו בגביע אופ"א 1:0 לניוקאסל, אבל בעבר הם התבטאו כמי שלא מעוניינים להצליח באופ"א כך שזה לא מה שיעצור אותם. המאמן של פאלרמו פרנצ'סקו גוידולין התבטא השבוע שהלחץ של שתי המסגרות מתחילת לתת אותותיו בקבוצה.

אצל 'סמפ' העניינים קצת יותר מסובכים, נשיא המועדון החל להתערב בעניינים המקצועיים, אך למאמן הקבוצה כל שנותר הוא ליישר קו. סמפדוריה לא ניצחה מחוץ לגנואה בתשעה חודשים האחרונים.

בדקה ה-35 קוריני כבש מבעיטה חופשית. בדקה ה-67 זקארדו הכפיל את התוצאה.

* אנדראה קארקיולו, שחקנה של פאלרמו, שלא מצא מקום ב-11הפותחים של הקבוצה עזוי לעבור בחלון ההעברות שייפתח בינואר לרומא. מספר קבוצות התעניינו באיטלקי הבנילאומי ביניהן ליברפול.

"קרקיולו לרומא זה לא דבר לא מציאותי" אמר מנהל הקבוצה, רינו פוזקי. "הוא שחקן טוב מאוד אבל יש לנו בעמדה שלו את אמאורי ואנו מאמינים בו. בהחלט קיימת האפשרות שהוא יושאל בינואר וישוב אלינו בקיץ".

אטאלנטה - מילאן 0:2

הרוסונרי עושים חיל בליגת האלופות, אבל בליגה הם על הפנים. שבוע שעבר הם הפסידו בדרבי המילאנזי לאינטר 4:3 והיום הם ספגו הפסד שני רצוף בליגה 2:0 לאטאלנטה. ונטולה, ששיחק בעבר באינטר, המשיך בהכנעה של הנראזורי את מילאן כששלח בדקה ה-50 כדור אדיר מהאוויר לשער של דידה שלא יכל למנוע. מילאן שמה את כל יהבה על ההתקפה ולא הצליחה להשוות עד שבדקה ה-90 נעצו הכחולים-שחורים את השער השני אחרי התקפה מתפרצת קטלנית שבסיומה כבש סונצ'ין.

קאקא לא יכול לסחוב את מילאן לבד על הגב. אלברטו ג'ילארדינו שחזר סוף סוף לכושר שבגינו הובא למילאן כשכבש שני שערים בשבוע החולף, לא חזר על ההצלחה. אנצ'לוטי סבל מהיעדרותם של קאחה קאלדזה שייעדר לכחודש, סרג'יניו ונסטה.

אטאלנטה ממוקמת מדלגת למקום החמישי על חשבונה של אודינזה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

משחקים נוספים:

ליבורנו - אודינזה 0:1

יריבת מכבי חיפה בגביע אופ"א, ליבורנו, ניצחה את אודינזה של גלאונה. בליבורנו הכו השמועות שאם מאמן הקבוצה, דניאלה אריגוני, ינוצח הוא יפוטר. אריגוני צחק ואמר: "לא שמעתי שום דבר מהנשיא, אלדו ספינלי". היום השחקנים שלו קנו לו שבוע של שקט כשניצחו את אודינזה 0:1 משער של איברהימה באקיוקו בדקה ה-73. ארבע דקות קודם לכן הורחק אנטוניו די נטאלה.


רומא - פיורנטינה 1:3

הקבוצה מהבירה שיפרה עמדות. דווקא תומאס אויפלושי העלה את הויולה ליתרון בדקה ה-15, אבל עד המחצית דניאלה דה רוסי השיווה (38). המחצית השניה הייתה של הג'יאלורוסי ובעיקר של רודריגו טדאיי שכבש צמד בדקות 49 ו-66 כדי לבסס את הניצחון.

במשחקים נוספים:

טורינו - מסינה 1:1
לטורינו: רוברטו סטלונה 61. למסינה: קורדובה 36.

אמפולי - לאציו 1:1
לאמפולי: ואנוצ'י 87. משורותיה הורחק ופיסיני וגאספארטו. ללאציו: פאנדב, המקדוני שישחק נגד נבחרת ישראל, בדקה ה-17.

קייבו - קליארי 0:0

* פרננדו קואוטו קרוב לדלת היציאה מפארמה. הצהובים-כחולים סלדו מחוסר העניין ומהשאננות של הבלם ושוקלים ברצינות להתיר את החוזה עם הפורטוגלי הבינלאומי לשעבר. גבריאלה זמנגה, מנהל פארמה, אישר את הידיעה כי הקבוצה. עד שהשחקן יסדיר את ענייניו המשפטטיים עם הקבוצה הוא יצטרך הלתאמן עם קבומת הנער של המועדון.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully