וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א רוצה להגביל את כמות הזרים בעולם

5.11.2006 / 17:26

התאחדות הכדורגל העולמית שוקלת חוק שיחייב קבוצות לשתף לפחות 6 שחקנים מקומיים בו זמנית. יוהאנסון: "מוריניו מתנהג כמו ילד"

לא רק בישראל, לא רק אבי לוזון. פיפ"א שוקלת להטיל הגבלות על שחקנים זרים בכל רחבי העולם, בעקבות שיתוף פעולה עם ארגון השחקנים העולמי.

ההצעה המשותפת של שני הגופים מדברת כרגע על כך שקבוצות יהיו חייבות לשחק לפחות עם 6 שחקנים מהמדינה שלהן על המגרש. בתרגום חופשי: צ'לסי, ארסנל והאנגליות האחרות ייאלצו לשחק לפחות עם 6 אנגלים בהרכב, אינטר, מילאן והאיטלקיות עם 6 איטלקים וכו'.

נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, הגדיר את שיתוף הפעולה בין התאחדות הכדורגל העולמית לארגון השחקנים כ"יום היסטורי", טען שהנבחרות הלאומיות יהיו המרוויחות הגדולות והוסיף: "כרגע הרבה קבוצות לא מתעניינות בפיתוח שחקנים כי הן יודעות שאו שהם יעזבו אותן, או שהן פשוט יכולות לקנות שחקנים ממדינות אחרות. אנחנו לא רוצים לעשות סוף לשווקי ההעברות אבל מקווים להחזיר את הלוקליות לכדורגל".

לנארט יוהאנסון תוקף את מוריניו

לנארט יוהאנסון, נשיא אופ"א, מבקר בצורה קשה את ז'וזה מוריניו. מאמן צ'לסי התלונן אחרי משחק ליגת האלופות של קבוצתו נגד ברצלונה (2:2) על שיפוט עויין, ונשיאה הותיק של התאחדות הכדורגל האירופאית הגיב: "על מוריניו מוטלת חובה לכבד את המשחק ולא להתנהג כמו ילד קטן. ההצהרות וההתנהגות שלו הן כמו של ילד שהבטיחו לו סוכריה, אך הוא לא קיבל אותה".

יוהאנסון אמר את דבריו בלונדון, שם הוא נמצא במהלך מסע הבחירות שלו להיבחרות לכהונה נוספת כנשיא אופ"א. השבדי הוסיף: "אני לא מאמין שלקנוס את צ'לסי, הרי כסף זו לא בעיה בשבילם. אנחנו צריכים לשפוט אותם אחרת".

יוהאנסון גם התייחס לסערה שהכניסה צ'לסי לכדורגל העולמי בשנים האחרונות: "אם למישהו יש מספיק כסף כדי לקנות קבוצה ולרכוש שחקנים מה אני יכול לעשות? זה מעציב אותי ואני לא מרוצה מההתפתחות הזו. נצטרך לחכות ולראות מה יהיה עם החוקים החדשים ולקוות שהאיזון יחזור לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully