וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחקי מכבי ת"א לא ישודרו בערוצים בתשלום"

רוני קורן-דינר

5.11.2006 / 13:19

במועצת הכבלים חוששים כי מי שירכוש את זכויות השידור על המשחקים ביורוליג יבקש לשדר את המשחקים בתשלום

המועצה לשידורי כבלים ולווין שוקלת להגביל שידורים בתשלום של משחקי מכבי ת"א בכדורסל ביורוליג. יו"ר מועצת הכבלים, יורם מוקדי, הודיע כי ישקול את הנושא לאור הכרזתה של רשות השידור בשבוע שעבר כי אין בכוונתה לשדר משחקים אלה בערוץ הראשון בעונה הבאה בשל קשיי תקציב.

לאור ההודעה של רשות השידור, חוששים במועצת הכבלים כי גורמים פרטיים ירכשו את זכויות השידור של מכבי ת"א ביורוליג, שמעניינים קהל גדול של צופים, ויבקשו לשדר את המשחקים בערוצים בתשלום מיוחד.

מדיניות המועצה קובעת רשימה של אירועי ספורט שלגביהם לא ניתן לגבות תשלום, ויש לשדרם בערוצים הפתוחים או בערוצים בחבילת הבסיס. בין אלה ניתן למנות את כל משחקי נבחרת ישראל בכדורגל, כדורסל, המשחקים האולימפיים, אירועי ספורט מרכזיים בהשתתפות ספורטאים ישראלים וכן משחקי חצי גמר וגמר היורוליג בכדורסל. עוד קובעת המדיניות כי לפני שיוכרז אירוע ספורט כבעל חשיבות ציבורית, יש לבדוק מספר תנאים, ובהם האם הוא מעורר התעניינות רחבה בקרב הציבור, האם משתתפים בו נציגים ישראלים והאם אירוע דומה שודר בעבר בערוץ פתוח וזכה לשיעור רייטינג גבוה.

בכוונתו של מוקדי כעת לבחון את מדיניות המועצה הנוכחית, כך שבסוף תהליך הבחינה ייקבע האם יש לכלול בין האירועים בעלי חשיבות לאומית גם את כל משחקיה של מכבי תל אביב ביורוליג, ולא להסתפק רק בשידורם של חצי הגמר והגמר בערוצים פתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully