וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאנו מחפש את הדרך לרומא או לניוקאסל

5.11.2006 / 12:56

לחלוץ ריאל מדריד נמאס והוא רוצה לחזור ולשחק עם פרנצ'סקו טוטי. המגפייז המידרדרים בליגה האנגלית דווקא רוצים אותו בשורותיהם

אנטוניו קסאנו, חלוצה של ריאל מדריד, רוצה בכל מאודו לחזור לרומא. קסאנו שהתבטא באחרונה נגד מאמנו בקבוצה פאביו קאפלו כבר לא מסתיר את רצונו לעזוב את ריאל וגם מצהיר בראש חוצות כי יש מועדון אחד שהיה רוצה לשחק עבורו - רומא.

"אני אשמח ללכת כל הדרך לרומא אם אדרש", אמר החלוץ, "אני משחק בקבוצה החזקה בעולם, אבל אם הייתי חוזר אחורה בזמן אני לא יודע אם הייתי עוזב את רומא".

קסאנו עבר לריאל מדריד בינואר אשתקד תמורת חמישה מיליון דולר בלבד, אבל גם המעבר לבירת ספרד לא שינה את אופיו הסוער של האיטלקי. לאחר שדרש מקאפלו לפתוח בהרכב הישעה אותו המאמן ומאז האיטלקי מתייבש על הספסל מתוסכל.

"הייתי רוצה להישאר ברומא כל החיים, בהתחשב באהבת הקהל הרומאי אלי", אמר השחקן ששמו כבר נקשר לשתי הקבוצות ממילאנו.

קסאנו עזב את רומא לאחר ויכוחים חוזיים עם המועדון ומערכת יחסים מעורערת עם כוכב הקבוצה פרנצ'סקו טוטי.

"טעיתי לגבי טוטי", התייחס קסאנו לגבי יחסיו עם הקיסר הרומאי, "שנינו לא ויתרנו על הגאווה והפכנו בעיות קטנות לגדולות. היינו חברים טובים והיום אני יודע שהייתי מתנהל אחרת, עשיתי טעויות כי לא חשבתי הרבה, אך התנהגותי תמיד היתה כנה".

רומא שמעוניינת לחזק את ההתקפה שלה בוודאי תעקוב אחר הנעשה במועדון הספרדי. "אני יכול לראות עצמי משחק שוב עבור רומא, זה המועדון בו זכיתי לתהילה ואשר נמצא תמיד בליבי", סיכם החלוץ בקריאה נרגשת.

ניוקאסל מעוניינת בקסאנו כחיזוק

מי שמאוד מתעניינת בחלוץ האיטלקי היא ניוקאסל האנגלית. המועדון מצפון מזרח אנגליה מוכן לשלם תמורת האיטלקי 11 מיליון פאונד כדי לחזק את הקבוצה השקועה בתחתית הפריימרשיפ.

גלן רודר, מנג'ר ניוקאסל, ראה את קבוצתו מפסידה בבית 1:0 לשפילד יונייטד ומסתבכת בתחתית הפרמיירשיפ אבל הוא עדיין רגוע. "אני לא לחוץ בינתיים", אמר רודר והוכיח כי לא רק בישראל אנשים מדברים על עצמם בגוף שלישי, "גלן רודר עבר הרבה בחייו ותמיד ישאר עומד על רגליו".

המגפייז שהגיעו עייפים למשחק, אחרי ניצחון החוץ ביום ה' בגביע אופ"א, 0:1 על פאלרמו האיטלקית מדורגים במקום הלפני אחרון בטבלה ולא ניצחו מאז ה-0:2 על ווסטהאם ב-17 בספטמבר ואוהדי הקבוצה מוחים נמרצות נגד מצבה.

"אשקר אם אומר שלא שמעתי אותם, אבל האחריות היא עלי ואני רוצה שהשחקנים לא יעמדו מאחורי וביחד נילחם ונצא מזה", הצהיר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully