וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ממשיכה לגמגם

5.11.2006 / 0:50

סיימה בתיקו 1:1 מול לה קורוניה של דודו אוואט והיא עלולה לאבד את המקום הראשון לסביליה. אתלטיקו שוב לא ניצחה

ברצלונה קיוותה להתאושש הערב (שבת) מהנסיון הכושל השני לנצח את צ'לסי בליגת האלופות. כדי לעשות את זה, היא הייתה צריכה לנצח את לה קורוניה של דודו אוואט בריאזור ולשמור על המקום הראשון גם בתום המחזור התשיעי. בפועל, בארסה יצאה משם עם תיקו 1:1 בלבד, והיא עלולה לאבד את המקום הראשון לסביליה, במידה וזו תנצח ביום ראשון את אוסאסונה.

זה כבר קרה פעמיים בעבר, וגם הפעם דודו אוואט נאלץ לעמוד מול כדור עונשין מ-11 מטר של רונאלדיניו, הכל אחרי עבירה שנויה במחלוקת על חאבייר סאביולה ברחבה. בניגוד למפגש הראשון בינהם אי פעם, רונאלדיניו הכניע את אוואט בקלות והעלה את בארסה ל-0:1. הקטאלונים לא הצליחו למצוא את השער של הישראלי במחצית השניה ובדקה ה-71 השופט הורה על פנדל מעורר מחלוקת אף יותר, הפעם לזכותה של לה קורוניה. ואלדס דווקא הצליח להדוף את הבעיטה של פביאן אסטויאנוף, שנכנס כמחליף במחצית השנייה והפך את המשחק, אבל חואן רודריגז השתלט על הריבאונד וכבש מקרוב כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 1:1. ב-20 הדקות האחרונות המשחק שוחק בקצב מסחרר, עם לא מעט הזדמנויות בשני צידי המגרש, אבל התוצאה לא השתנה. בסך הכל, האלופה הספרדית הייתה בינונית, כשרק רונאלדיניו הציג יכולת טובה.

אתלטיקו שוב לא ניצחה

אתלטיקו מדריד לא הצליחה לבלום את ההתדרדרות ולמרות שלא הפסידה אחרי שני הפסדים רצופים סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול מאיורקה.

ריאל סוסיאדד ממשיכה בעונה האיומה שלה והערב הפסידה בפעם השביעית העונה, מתוך 9 משחקים. הנהנית התורנית על חשבון הקבוצה העלובה מחבל הבאסקים הייתה העולה החדשה לבנטה, שהסתפקה ב-0:2 משערים של אלברט מיונג בדקה ה-39 ולורן קורטיוס בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully