וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון העונה לליון

5.11.2006 / 20:52

ראן הראתה לכל אירופה שלנצח את ליון היא משימה אפשרית, עם ניצחון גדול 0:1 על אלופת צרפת הנצחית. פ.ס.ז'-לאנס 3:1

זה אמנם לקח למעלה מחודשיים, אבל ההפסד הראשון של ליון העונה סוף סוף הגיע. מי שהצליחה לעשות את מה שכבר היה נראה שלא יקרה בכלל העונה, הייתה ראן, שלפני המשחק הייתה רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. את השער היחיד במשחק כבש סטפנו אמביה הקמרוני בדקה ה-13, ובדקה ה-75 ספג כוכב ליון ז'וניניו כרטיס אדום אחרי מרפק לפניו של אטיין דידו.

פ.ס.ז', שתארח את מכבי חיפה במחזור הקרוב בשלב הבתים בגביע אופ"א, הפסידה בביתה ללאנס 3:1. סילביאן ארמנד העלה את הפריזאים ליתרון זמני בדקה ה-27. דניאל קוסין כבש צמד בדקות 50 ו-67 כדי לעשות מהפך ואוליבייה תומה השלים את החגיגה של לאנס 9 דקות לסיום.

משחקים נוספים:

נאנסי - בורדו 1:2

נאנסי התאוששה מההפסד לליון בשבוע שעבר, השיגה ניצחון על הסגנית מלפני שנה, והתקדמה עד למקום השני. לנאנסי: סבסטיאן פויגרנייה 15, מונסף זרקה 54 (פנדל). לבורדו: ז'אן קלוד דארשביל 31.

מארסיי - לוריין 1:0

מארסיי יכולה הייתה להוריד את הפער מליון ל-8 נקודות, אבל דווקא בסטאד וולודרום כשלה. שער של אנדרה גיגנק בדקה ה-48 הספיק לעולה החדשה לצבור 3 נקודות.

מונאקו - ניס 0:0

הקבוצה מהנסיכות רצתה ניצחון שיחלץ אותה מהבוץ, אבל לא הצליחה לנצח בבית ותעביר שבוע נוסף במקום האחרון.

סט. אטיין - טולוז 0:3

אימפריית העבר נהנית מעונה טובה ועלתה למקום ממנו מגיעים לאירופה. וינסנט הוגמן (11) ובאפטיביס גומיס עם צמד (23, 87) כבשו לזכות סט. אטיין.

סדאן - נאנט 1:1

נאנט רצתה להשיג ניצחון שני ברציפות, ולהמשיך במסע הבריחה שלה מהקו האדום, אבל השיגה רק נקודה. דימיטרי פאייט כבש לזכות האורחים שתי דקות מסיום המחצית הראשונה, אבל גרגורי פוז'ול השווה לזכות סדאן בדקה ה-61.

סושו - טרואה 0:1
לסושו: גוירן נדאוו 67.


אוקזר - לה מאן 3:2
לאוקזר: קנגה אקאלה 56, לואיג'י פיירוני 79 (פנדל). ללה מאן: איסמעיל בנגורה 15, 80 (פנדל), 90.


ואלנסיין - ליל 3:0

לליל: ניקולה פובר 23, פיטר אודמווינגי 60, קבאיה 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully