וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח של משחק עונה

אסף שקד ורומן רוזנבלט

4.11.2006 / 18:13

אוהדי מכבי חיפה פרצו לאימון, גם בירושלים חשים את הטירוף. בן שושן: "הקהל ייתן לנו אנרגיות לניצחון". פינטו וקייסי פותחים

הרגע לו חיכינו: האלופה מכבי חיפה מגיעה לאצטדיון טדי למשחק מול הטוענת לכתר. כבר בתחילת השבוע היה ניתן להרגיש את האווירה המיוחדת, כשכבר ביום שני אזלו כל הכרטיסים למשחק. בעוד שבבית"ר התכוננו במשך כל השבוע למשחק הגדול, היריבה מהכרמל היתה עסוקה במפגש עם ריינג'רס בגביע אופ"א ורק לקראת סוף השבוע התפנתה להכנות לקבוצתו של ארקדי גאידמק .

לאחר 2 ניצחונות רצופים ועם מאזן שערים מרשים של 7-1, יעמוד יוסי מזרחי בפני האתגר הגדול הראשון של העונה - משחק מול האלופה. בבית"ר הורידו השבוע את הלחץ ע"י סגירת האימונים לתקשורת ומיעטו בראיונות. "זה משחק שאתם חייבים לנצח בעיקר עבור הקהל", חזר מזרחי על המנטרה מספר פעמים השבוע במהלך האימונים.

היום (שבת) במהלך האימון המסכם, קבע מזרחי את ההרכב הסופי שיפתח מול חיפה. המאמן כנראה מאמין באמירה "הרכב מנצח לא מחליפים", ומלבד שינוי אחד, לא ייערכו שינויים בהרכב שהביס את אשדוד. אריק בנאדו ומיכאל זנדברג, האקסים של מכבי חיפה, יפתחו בהרכב. בחוליית החוד יבצע מזרחי את השינוי היחידי בהרכב: כריסטיאן פביאני, שפתח מול אשדוד, ירד לספסל ואילו ג'ואנו פינטו, שחזר מפציעה, יפתח על חשבונו.

במהלך האימונים השבוע, בנה מזרחי את המשחק של קבוצתו סביב שני שחקנים מרכזיים - דרק בואטנג ומילובאן מירוסוביץ'. הראשון קיבל היום תדרוך מפורט ולמעשה יהיה הברומטר במרכז השדה. מירוסוביץ', לעומתו, יפתח כקשר ימני ומשחק האגפים של בית"ר ישען בעיקר עליו ועל שותפו לאגף, עומרי אפק. פאבריס פרננדס, שנפצע בתחילת השבוע בארובת העין, חזר היום להתאמן בהדרגה, אך ייעדר מחר מהסגל כמו גם ברק יצחקי, שחזר גם הוא בהדרגה לאימונים.

אצטדיון טדי יהיה מלא מחר עד אפס מקום. כל הכרטיסים ליציעים של בית"ר אזלו כבר בתחילת השבוע ואוהדים רבים של בית"ר רכשו כרטיסים ליציע הצפוני שמיועד לאוהדי חיפה. בנאדו וזנדברג צפויים לזכות לאקסטרה עידוד מהקהל הצהוב שחור, בעוד שלומי ארבייטמן ומאור מליקסון, האקסים של בית"ר, צפויים ליחס הפוך.

"המשחק ביום ראשון הוא ללא ספק אחד המשחקים הקשים שלנו העונה", אמר רוני גפני לקראת המשחק, "מכבי חיפה היא האלופה ודווקא בגלל שהיא לא במצב הכי טוב בליגה, היא תרצה להגיע לטדי ולהראות שהיא לא ויתרה על האליפות. למרות זאת אנחנו מוליכים כרגע את הליגה ואין שום סיבה שלא נשאיר את הנקודות בבית. אני אישית לא זוכר טירוף כזה לפני משחקים".

"אנחנו נמצאים כרגע במקום הראשון בזכות היכולת שלנו", מסביר עמית בן שושן, "וניצחון על מכבי חיפה יכול לתת לנו עלייה רצינית למוראל להמשך הדרך. כירושלמי אני מרגיש את הטירוף לקראת המשחק, אני מקבל המון טלפונים מאוהדים שרוצים כרטיסים. כשאני אעלה על הדשא אני אסתכל על הקהל וזה מה שייתן לי את האנרגיות בשביל הניצחון".

הרכב משוער של בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; אריק בנאדו, שמעון גרשון, עומרי אפק, רוני גפני; דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, מילובאן מירוסוביץ'; ג'ואנו פינטו, עמית בן-שושן

סגל כמעט מלא לרוני לוי (רומן רוזנבלט)

מכבי חיפה קיימה היום (שבת) את האימון היחיד והמסכם שלה לקראת משחק העונה מול בית"ר ירושלים מחר (ראשון). לאימון הגיעו עשרות אוהדים של הקבוצה, שעודדו את השחקנים לקראת המשחק החשוב. לקראת סיום האימון הם אף פרצו למגרש וזרקו רימוני עשן, יש לציין, לשמחת השחקנים, שאהבו את האווירה. את האוטובוסים של אוהדי הקבוצה, שייצאו לבירה, יאבטחו כוחות משטרה עד הכניסה לעיר, כאשר ייערך בהם חיפוש אחרי אביזרי עידוד מסוכנים כדי למנוע עד כמה שניתן את האפשרות לחיכוך בין שני מחנות האוהדים.

לרשותו של מאמן הירוקים יעמוד כל הסגל, מלבד חיים מגרלשוילי, שצפוי להעדיף את חתונת אחיו, שתתקיים באותו יום. אדורם קייסי, שחזר להתאמן במהלך השבוע האחרון וישב על הספסל בגלאזגו, צפוי לעלות, למרות שאינו כשיר ב-100 האחוזים. במידה וקייסי לא יעלה, צורף לסגל מגן שמאלי נוסף, איסלאם כנעאן.

הרכב משוער של מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, רפאל אולארה, דקל קינן, אדורם קייסי (איסלאם כנעאן); חאבייר דירסאו, חאבייר אנדרסון (עבאס סואן), גוסטבו בוקולי, אלן מסודי; יניב קטן, רוברטו קולאוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully