וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - מכבי פ"ת: בא לשכונה לוזון חדש

4.11.2006 / 20:30

מ.ס אשדוד עלתה ליתרון מול מכבי פ"ת משער עצמי של גנון, אבל אורי לוזון הצעיר וסופו עשו מהפך בדרך לניצחון 1:2 שהרגיע את הרוחות

כאילו שאין לנו מספיק לוזונים בכדורגל הישראלי. אחרי שאבי נבחר לתפקיד יו"ר ההתאחדות הבא, עמוס המשיך לכהן כיו"ר הקבוצה, איציק המשיך לנהל וגיא נותר על הקווים, הגיע היום אורי לוזון, אחד מהצעירים במשפחה. לוזון ג'וניור נכנס כמחליף בדקה ה-60, במצב של פיגור 1:0 מול אשדוד, ותוך ארבע דקות בלבד כבש את שער השיוויון למכבי פ"ת, שסימן את התפנית במשחק. ארבע דקות מאוחר יותר כבש פטריק סופו את שער הניצחון וקבע 1:2 מול מ.ס אשדוד ההולכת ומידרדרת.

במכבי פ"ת התייחסו למשחק הזה כמה שיסמן את ההבדל בין התאוששות למשבר, ואין ספק שהלוזונים התאוששו יפה מול קבוצה קשה, שדווקא היא נכנסת למשבר. מכבי פ"ת חזרה לצמרת הטבלה, בעוד שאשדוד יורדת לכיוון מקומה הטבעי במרכז הטבלה. כנראה שאשדוד עדיין כואבת את האובדן של יוסי מזרחי ו-4:0 לבית"ר בשבוע שעבר.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! קובי גנון ממכבי פ"ת נגח אחורה ולא ראה שהשוער אוהד כהן היה מחוץ לרחבה. אשדוד נהנתה משער עצמי ועלתה ליתרון 0:1.

דקה 14 - יניב עזרן הגביה כדור מימין, אושרי אלפסי בעט מהאוויר החוצה.

דקה 64 - גול! אורי לוזון שנכנס כמחליף בעט מ-25 מטרים לחיבורים של סמי אג'יי. מכבי פ"ת הישוותה ל-1:1.

דקה 68 - גול! מתפרצת למכבי פ"ת. רוביל סרסור שלח כדור לפטריק סופו, שכבש מקרוב. מכבי פ"ת עלתה ל-1:2.

דקה 85 - אשדוד נותרה בעשרה שחקנים אחרי שעידן מליחי הורחק באדום.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, אדיר טובול, אושרי אלפסי (שי רביבו, 71), יוסי אופיר, עידן מליחי, מנור חסן (מאור זוהר, 60), עידן שריקי, יניב עזרן, שי הולצמן.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, קובי גנון, מאוריציו ג'ובאניני, אסי משיח (ניצן דמארי, 80), קלדיירה, סולי צמח (אורי לוזון, 60), בלסינג קאקו, דני פרדה (רוביל סרסור, 46), פטריק סופו, דובב גבאי.

באשדוד זועמים על השיפוט (יואב ויכסלפיש בשיתוף משה בוקר, הארץ)

במ.ס. אשדוד הביעו זעם רב על השיפוט במשחק מול מכבי פ"ת. ג'קי בן זקן אמר בתום המשחק שהשופט אשר כהן עלה למחצית השנייה כדי לשנות את התוצאה. המבקר יצחק בן יצחק צפוי לציין בדו"ח את רמתו של אשר כהן. היום (שבת) נאלץ המאמן אלון חזן להסיט את אדיר טובול לעמדת הבלם בגלל פציעתו של גונזלס ולהעלות את אושרי אלפסי כמגן שמאלי.

טובול הורחק יחד עם עידן מליחי. השניים ייעדרו מהמשחק מול בני יהודה בבלומפילד ב- 18 בחודש. אייל אלמושנינו עשוי למלא את תפקיד הקשר האחורי במקום מליחי, ודוד רביבו אמור להיכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully