וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי הרצליה: תכלית בתחתית

4.11.2006 / 19:18

הפועל פ"ת ומכבי הרצליה, שתי נועלות הטבלה בליגת העל, לא ניצלו הזדמנות לבריחה ונפרדו ב-1:1. ארייטה כבש להרצליה, בוזגלו הישווה

אייל לחמן כל כך רצה לסיים את המחזור השמיני כשהקבוצה שלו מעל לקו האדום. הייתה לו הזדמנות פז לעשות את זה מול האחרונה מכבי הרצליה, אבל אחרי התיקו 2:2 מול האלופה מכבי חיפה במחזור הקודם, גם הצד של ראובן עטר הגיע ללא פחד. זה נגמר ב-1:1, בהחלט מאכזב לשני הצדדים, שסוגרים עוד מחזור מתחת לקו האדום ורואים את היריבות מתרחקות.

האורחים מהרצליה עלו ליתרון מהיר כבר בדקה השלישית, כאשר השופט אלון יפת שרק לפנדל מפוקפק ואיבון ארייטה הבאסקי כבש שער נוסף בליגה. השיווין של הפועל פ"ת הגיע בדקה ה-56 משער של מאור בוזגלו, 1:1.

מהלך המשחק

דקה 6 - גול! עמרי קנדה מהפועל פ"ת ניסה להרחיק כדור מהרחבה ונגע בידו. השופט אלון יפת פסק לפנדל מפוקפק ואיבון ארייטה כבש מהנקודה הלבנה. מכבי הרצליה עלתה ל-0:1.

דקה 12 - עמרי קנדה פרץ מאגף ימין ומסר כדור רוחב ליוסי דורה, שבעט החוצה.

דקה 14 - מאור בוזגלו פרץ משמאל, עבר את הגנת הרצליה ובעט מול סמדג'ה שהדף.

דקה 30 - מאור בוזגלו הגביה כדור לאבו חצירא, שנגח מקרוב. הכדור עבר ליד הקורה ויצא החוצה.

דקה 31 - הפועל פ"ת נותרה בעשרה שחקנים בעקבות כרטיס אדום לעמרי קנדה, שתפס שחקן יריב מאחור והורחק.

דקה 32 - גם מכבי נתניה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שקרופניק הכשיל את עידן סרור מאחור על קו חצי המגרש.

דקה 40 - מהראן ראדי בעט מצד שמאל אלכסונית, רפי כהן הדף לקרן.

דקה 50 - ארייטה בעט מ-20 מטר החוצה.

דקה 56 - גול! יניב לוזון החליף מסירות עם מאור בוזגלו, שפרץ לרחבה ובעט מ-10 מטרים לרשת. הפועל פ"ת הישוותה ל-1:1.

דקה 70 - מאור בוזגלו קיבל כדור עם הגב לשער על סף הרחבה, הסתובב ובעט החוצה.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, זאב חיימוביץ', עמרי קנדה, מהרן אבו ריא, הרצל לוי, צ'קה גדיאגה (מוטי קקון, 62), עידן סרור, יוסי דורה, אחמד קסום, מאור בוזגלו (אלנתן סלמי, 85), שמעון אבו חצירא (יניב לוזון, 46).

הרכב מכבי הרצליה: שאול סמדג'ה, איתן עזריה, חיים מלכה, יאיא פטי, אייל טרטצקי, ליאוניד קרופניק, דייהו דייויס, עומר בוקסנבוים, מהראן ראדי (כפיר אדרי, 60), איבון ארייטה, פפי קימוטו (שלומי טולדו, 7, יוחאי אהרוני, 85).

לחמן: "היה חשוב לא להפסיד" (ארז מיכאלי)

ראובן עטר התייחס בסיום המשחק לשיפוט של אלון יפת: "לא ראיתי את המהלך, אבל גם אנחנו סובלים הרבה מטעויות שיפוט במחזורים האחרונים. המאבק שלנו בתחתית הוא נגד הפועל פ"ת והכח עמידר. הוצאנו ארבע נקודות בשני משחקי חוץ, שזה בסדר. היום הובלנו, רצינו שהמזל יהיה איתנו וזה לא הלך. בסך הכל התוצאה משקפת".

אייל לחמן: "צריך לנתח את המשחק לא לפי הסוף אלא לפי ההתחלה, כי מוכנות של קבוצה נמדדת בתחילת משחק. למרות שהתחלנו עם 10 שחקנים שזה קשה, השחקנים עבדו קשה מאוד ואני מרוצה דווקא מהמחצית הראשונה, למרות שלא כבשנו בה. בצד ההתקפי היינו טובים ובצד ההגנתי נשארנו בלי שחקן הגנה רוב המשחק ולמרות זאת לא ספגנו. רצינו לקחת שלוש נקודות, אבל מבחינתנו לא להפסיד בדקות האחרונות גם היה חשוב".

לגבי השופט אלון יפת, אמר לחמן: "למרות הטעות, יפת נשאר השופט הטוב בישראל. לא עליו צריך להתלונן באיגוד השופטים, הוא פשוט טעה בתום לב".

יניב לוזון: "יש מי שקובע את ההרכב, אני נכנס ועושה את המקסימום. נכון שבבית אנחנו צריכים לנצח, אבל לפי איך שהמשחק התפתח, זה בסדר. בסך הכל היינו עדיפים".

עמרי קנדה: "אני נסער ולא מבין על מה קיבלתי אדום. אני מצטער בפני לחמן, השחקנים והקהל. הרצליה חיפשו את התיקו והשיגו אותו".

שחקן הרצליה אמר על הרחקתו של קרופניק: "השופט חיפש לאזן אחרי האדום לפ"ת, חבל שהשיפוט במחזורים האחרונים לא מתעלה לרמה גבוהה".

הבלם שי מימון שסובל מבקע בשרירי הבטן יעבור כבר ביום שני ניתוח ואחריו יחל תהליך הבראה של כ-4 שבועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully