וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכונה בקופסה

4.11.2006 / 17:20

התיקו 0:0 בין מכבי נתניה לבני יהודה הביא איתו שני כרטיסים אדומים, אפס שערים וגם כדורגל מעייף של הקבוצה היומרנית של גוטמן

ניצחון החוץ הראשון העונה של מכבי נתניה בשבת, 0:1 קטן על מכבי פתח תקוה, הספיק לבעלים של הקבוצה, דניאל יאמר, להגיע למסקנה שהוא רוצה שאלי גוטמן ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

אלא שהיום קיבלנו שוב את אלי גוטמן הזהיר, זה שהלחץ מקרין על ניהול המשחק ופוגע בקבוצתו. נתניה סיימה ב-0:0 עם בני יהודה, למרות שזכתה להזדמנות פז לצבור 3 נקודות.

המחצית הראשונה דמתה במדויק למחציות הראשונות של מכבי נתניה לאורך רוב החודש האחרון. חניכיו של אלי גוטמן נהנו מיתרון איכותי על יריביהם, אבל לא לחצו על השער והרדימו את המשחק. בני יהודה בנתה על היכולת האישית של ראובן עובד ועל המהירות של ליאור אסולין, הגיעה לפחות הזדמנויות, אבל אלו היו מסוכנות יותר. את ההצגה במחצית הראשונה גנב לירן וקסברגר, השולף המהיר במזרח התיכון, שהצהיב כל דבר שזז ושלח את סאלם אבו סיאם למקלחת מוקדמת בדקה ה-37. מאוחר יותר השופט שוב שלף צהוב שני מהיר מדי, הרחיק את קובאצ'ביץ' וכמעט גמר את בני יהודה.

ההרחקה המוקדמת של המגן השמאלי סידרה לנתניה יתרון מספרי ובבני יהודה החלה לבלוט החלודה של אסי דומב, שביצע מספר טעויות קריטיות שלמזלו לא עלו בשערים. אלי גוטמן זיהה באיחור של רבע שעה את ההתפתחויות במשחק, הבין שבני יהודה לא מתכוונת לצאת הרבה קדימה והכניס את ג'ף טוטואנה במקומו של אבישי ז'אנו. נתניה המשיכה ללחוץ, אבל החמיצה שוב ושוב.

בני יהודה מבחינתה, שהנסיבות הובילו אותה לשחק בתשעה שחקנים, השיגה את התוצאה האופטימלית עבורה. בקשר לנתניה, צחוק הגורל יש שיגידו. לאלי גוטמן יש כלים נהדרים, שחקנים יוצאים מן הכלל וים של כשרון. עד ההפסד לאשדוד נתניה שיחקה כדורגל יפה, פתוח, לעתים עם 4 חלוצים כשזנו בונדאה ואופיר חיים מצטרפים לאיתי שכטר ועבדל סאמד אוקוצ'ה בתוך הרחבה שוב ושוב.

אחרי ההפסד לקבוצה מעיר הנמל, נתניה התחילה לשחק בזהירות, בצורה משעממת. היום היא שלטה במגרש והגיעה למצבים, אבל רק אחרי שבני יהודה נשארה ב-10 שחקנים.

כשאתה לא מנסה לנצל את היתרון האיכותי שיש לך מול קבוצה ב-11 שחקנים, לא מגיע לך לנצח אחרי זה, כשאתה ביתרון מספרי. מי אמר שאין מגיע בכדורגל?

מחצית ראשונה

דקה 8: אורי אוזן הגביה כדור חופשי, איתי שכטר נגח מכ-8 מטר, אבל החוצה.

דקה 16: אוקוצ'ה חדר לרחבה, הגביה בשמאל, אבל שכטר בעט מהאויר גבוה ולא מדויק.

דקה 28: בני יהודה יצאה למתפרצת בסיומה בעט ליאור אסולין חזק מהאויר ושטראובר הדף לקורה.

דקה 33: אופיר חיים השתלט על כדור שחזר מהגנת בני יהודה, אבל בעט מ-20 מטר החוצה.

דקה 37: סאלם אבו סיאם ביצע עבירה על אורי אוזן, לירן וקסברגר הראה לו צהוב שני ואת הדרך לחדר ההלבשה.

מחצית שניה

דקה 48: שכטר הכניס כדור יפה לזנו בונדאה, שבעט בסיבוב לקורה של אניימה.

דקה 50: אסי דומב נכשל בהרחקת כדור פשוט, בונדאה השתלט, נכנס לעומק הרחבה ובעט, אבל אניימה הדף מצוין לקרן.

דקה 54: דומב ויאיר אזולאי שוב טעו ולא הצליחו להרחיק כדור, אופיר חיים הגיע לכדור, אבל בעט ממצב נוח החוצה.

דקה 64: בונדאה הכניס כדור לחיים שהסתובב יפה אבל בעט מ-15 מטר מעל המשקוף.

דקה 65: ההגנה של בני יהודה שוב קרסה, אניימה יצא והרחיק לא טוב ברגל, הכדור הגיע לטוטואנה שבעט למחוץ לרחבה לעבר השער הריק, אבל מעל המשקוף.

דקה 83: קובאצ'ביץ' עצר מתפרצת נתנייתית, ספג צהוב שני והורחק.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, אבישי ז'אנו (ג'ף טוטואנה 60), אמיר טגה (שי בירוק 81), זנו בונדאה, אופיר חיים, איתי שכטר, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, אסי דומב, יניב אלול, סאלם אבו סיאם, הרוויה קובאצ'ביץ', אימורו לוקמן, אסי בלדוט, ראובן עובד (קובי דג'אני 84), מטה בטורינה (עוז ראלי 27), ליאור אסולין (ברק בדש 88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully