וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינאטיירי, ניו אינגלנד, כל מילה מיותרת

4.11.2006 / 12:53

הבועט שזכה עם הפטריוטס בשלושה תארים חוזר לפוקסבורו. במדי הקולטס. סינסינטי בבולטימור, הרדסקינס בדאלאס, דנבר בפיטסבורג

בשנים האחרונות התפתחה יריבות חדשה ב-NFL: פייטון מאנינג והאינדיאנפוליס קולטס מול טום בריידי והניו אינגלנד פטריוטס. לראשונה אחרי שבע שנים בליגה הצליח בשנה שעברה מאנינג לנצח בפוקסבורו את ניו אינגלנד, ובלילה שבין ראשון לשני הוא חוזר לשם שוב. אלא שהפעם יש לביקור הזה ערך מוסף: אדם וינאטיירי, הבועט שמרגליו יצאו שני כדורי ניצחון בסופרבול (2001, 2003) ושהיה שותף בכיר לזכיה ב-2004, ישחק לראשונה בקריירה המקצוענית מול קבוצתו לשעבר. תסריט של פחות משתי דקות על השעון, כדור של אינדי ויתרון מינימלי לניו אינגלנד יהיה הרבה יותר מעניין הפעם.

בשבוע שעבר היה לנו 9 מ-14. תפסנו את קליבלנד לוקחת את הג'טס ואת בולטימור מכניעה את ניו אורלינס, נפלנו קשות עם פיטסבורג המזוויעה וקרוליינה המדשדשת.

ולכל המתעניינים ב-NFL דרך האינטרנט: כותבי וואלה! פוטבול מספרים לא אחת על תוכנת TVU, שדרכה הם יכולים לראות שידורים. בלינק שלמטה תוכלו להוריד את TVU, סוג של טלוויזיה בכבלים דרך האינטרנט. על המסך שלכם יהיה תפריט, שמספר על המשחקים ובאיזה ערוצים הם ישודרו.

וחוץ מזה מה צפוי לנו על המסכים השבוע?

METV:

20:00: ניו יורק ג'איינטס - יוסטון (מרתק)

23:15: סן דייגו - קליבלנד (מרתק לא פחות)


FOX:

20:00: וושינגטון - דאלאס (נו, יותר טוב)


ESPN:

בין ראשון לשני, 3:15: ניו אינגלנד - אינדיאנפוליס (איזה מזל שזה לא בשעות הראשיות, במקום זה היינו רואים את יוסטון או קליבלנד)


מאנדיי נייט, 3:30: סיאטל - אוקלנד (או, עוד קלאסיקה בהתהוות)

עונה שלמה על הכף של פאלמר (שעה ראשית: 20:00)

בולטימור - סינסינטי

הבנגאלס לא חשבו שיגיעו לבולטימור בשבוע 9 בצומת דרכים. סינסינטי, במאזן 3:4, פוגשת את הרייבנס (2:5), כשהפסד של סינסי ישלח אותה להתמקד במאבקי הויילד קארד, שבהם, כידוע, צריך הרבה מאוד מזל. הבנגאלים שוב נראו חשופים מול מייקל ויק והפאלקונס בשבוע שעבר, כשבולטימור ומקנייר היו מצויינים בניצחון על ניו אורלינס. מגן הפינה קורי אייבי בסימן שאלה בבולטימור.

התחזית: קו ההתקפה של הבנגאלס שבק חיים השנה. מול ריי לואיס, אדליוס תומאס והרוצחים של בולטימור, קרסון פאלמר יאכל הרבה דשא. ניצחון לרייבנס


וושינגטון - דאלאס

הרבה דיבורים היו על בית ה-NFC מזרח לפני פתיחת העונה, אבל עם ההגעה לשבוע 9, מבחינת השפעות הפלייאוף, המשחק הזה יקבע רק לקאובויס. הרדסקינס (5:2) מגיעים כדי להיות ספוילרים, בעונה מאכזבת במיוחד מבחינתם. דאלאס שאבה עידוד רב מהניצחון על קרוליינה, שהחזיר אותה למאזן חיובי (3:4) ותמשיך לפתוח עם טוני רומו בעמדת הקוורטרבק. אם לא די בצרות של וושינגטון, התופס סנטנה מוס בספק גדול וכנראה שלא ישחק (ירך).

התחזית: מול אחד הקהלים הפנאטיים בליגה, למרות החיסרון של מוס, הספינה הבלתי יציבה של דאלאס תמשיך לחפש כיוון. וושינגטון


דטרויט - אטלנטה

לפני שלושה שבועות הפאלקונס הפסידו לג'איינטס בבית, במשחק שהחל רנסנס עבור שתי הקבוצות. ניו יורק המשיכה משם לעוד שלושה נצחונות רצופים, אטלנטה, ובעיקר מייקל ויק, התעוררו והלמו בשתי קבוצות ה-AFC צפון, פיטסבורג וסינסינטי. ויק נראה פשוט מעולה בשבועיים הללו, והפסד בדטרויט, קבוצה עלובה עם מאזן עלוב, יהיה בגדר בעיטה בדלי. ג'ון אייברהם ממשיך להיעדר אחרי ניתוח שעבר בפאלקונס.

התחזית: אסור, פשוט אסור לפאלקונס להפסיד. ניצחון לאטלנטה


בפאלו - גרין ביי

תראו מה זה: לא שגרין ביי זורחת במיוחד, אבל ניצחון על הבילס עשוי להשוות את מאזן נצחונותיה מהעונה שעברה כבר אחרי מחצית עונה. הבילס ממשיכים להיות הבדיחה של הליגה, ויבקשו לתקן לפחות זמנית את הרושם העגום שהותירו עד כה.

התחזית: הם יצליחו. ניצחון לבפאלו

הג'איינטס הולכים על החמישי

ניו יורק ג'איינטס - יוסטון

כבר דיברנו על המשחק בין הג'איינטס לאטלנטה, שהתווה עבור ניו יורק את הדרך לארבעה נצחונות רצופים ויעלו את המאזן ל-2:6. אין שום סיבה שמול הקבוצה הקורסת של יוסטון הם לא ירשמו את החמישי. פלקסיקו בורס סבל במשך השבוע מכאבי גב, וכמו גם מגן הפינה סאם מדיסון, הוא בסימן שאלה. ביוסטון התאקל עם השם המגניב אפרים סלאם גם הוא לא בטוח למשחק.

התחזית: באמת, באמת שאין תירוצים לג'איינטס אם יפסידו את זה


סט. לואיס - קנזס סיטי

מה תגידו על הצ'יפס, שעם דיימון היוארד בעמדת הקוורטרבק זינקו לעמדת פלייאוף? לקנזס סיטי יש הרבה מה לשפר, אבל יש לה גם הרבה אופי. הראמס, שכמו קיי סי עם מאזן 3:4, הראו ניצוצות של פוטבול טוב בסן דייגו, ועדיין לא נתנו קרב של ממש לצ'ארג'רס. נגד הצ'יפס יהיה צמוד.

התחזית: המאזן של סט. לואיס משקר יותר. ניצחון לקנזס סיטי


שיקגו - מיאמי

נו, באמת! בשבוע שעבר באה סן פרנסיסקו לסולג'רס פילד, ועכשיו הדולפינס? הברס (0:7) לא צפויים לרשום את ההפסד הראשון שלהם דווקא השבוע, למרות שההיסטוריה מספרת קצת אחרת. ב-1985 באה שיקגו, עם מאזן 0:11, למאנדיי נייט והפסידה בפעם היחידה באותה עונה למיאמי של דן מרינו - 38:24. אלא שג'ואי הרינגטון הוא לא מרינו, ומיאמי (6:1) היא לא מיאמי של שנות ה-80. ניק סייבן הביא את היונקים לעונה מוצלחת במיוחד של 7:9 אשתקד, ביום ראשון הוא ישווה את מספר ההפסדים כבר במחזור התשיעי.

התחזית: שיקגו


טמפה ביי - ניו אורלינס

הסיינטס קיבלו סטירת לחי מבולטימור בשבוע שעבר, עם הפסד ביתי שהוריד אותם ל-2:5. הפעם הם מגיעים לריימונד ג'יימס סטדיום, למשחק מול קבוצה שהייתה עד כה הכל חוץ מפראיירית בביתה. רג'י בוש אמר שישחק לאחר פציעת הקרסול משבוע שעבר, אבל עדיין מוגדר בסימן שאלה. גם ג'ו הורן (מפשעה) עלול להיעדר בשורות הקדושים. סימאון רייס בסימן שאלה בטמפה ביי.

התחזית: אם ברוס גראד-גבר לא הפסיד עד היום בבית, למה שלא נלך איתו? ניצחון לטמפה ביי


ג'קסונוויל - טנסי

הג'אגוארס, הקבוצה הכי לא צפויה בליגה, עשו את זה מכוער אבל יעיל עם ניצחון על פילדלפיה. ג'קסונוויל (3:4) חייבת לנצח את המשחק הזה כדי ליצור מומנטום. אבל אל תטעו בג'ף פישר, מאמן טנסי, וב-וינס יאנג, הקוורטרבק שלו. הטייטאנס נראים יוצא מהכלל לאחרונה, והופכים, לפחות נכון לעכשיו, עונת ביזיון למשהו מכובד. דייויד גרארד צפוי להמשיך לפתוח בג'אגוארס במקום ביירון לפטוויץ' הפצוע.

התחזית: בכל זאת ג'קסונוויל, אבל היא עוד תזיע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

זהירות, דנבר (שעה ראשית: 23:05-23:15)

פיטסבורג - דנבר

הסטילרס סיימו את העונה בשבוע שעבר. ההפסד המבזה באוקלנד הוריד את מאזנם ל-5:2, והסופרבול של שנה שעברה נראה רחוק מתמיד, כמו גם היכולת של בן רות'לסברגר רצוף המכאובים והניצחון הגדול על הברונקוס בגמר ה-AFC. ביל קווהר אמר השבוע "האשימו אותי, לא את ביג בן", וזה בדיוק מה שעשינו. הברונקוס ראו איך הפיקציה שבנו בהגנה בשבועות הקודמים קורסת מול פייטון מאנינג והקולטס, ועם מאזן 2:5 הם יודעים שהפסד יסבך אותם בתוך הבית ובכלל בתמונת ה-AFC.

התחזית: ובכל זאת, נראה שדנבר טובה יותר מהסטילרס ולא תפסיד שניים רצוף. ניצחון לברונקוס


סן דייגו - קליבלנד

זה לא אמור להיות המשחק שימנע מסן דייגו לרשום עוד W בספר. הבראונס ניצחו את הג'טס בשבוע שעבר, אבל מול חבורת טומלינסון יהיה להם הרבה יותר קשה. סן דייגו, עם מאזן 2:5, תייחל להפסדים של דנבר ושל קנזס סיטי כדי לצבור מנת אוויר במערב המעניין. רשימת פצועים ארוכה לקליבלנד, כשבסן דייגו יתחיל שון מרימן לרצות עונש הרחקה מארבעה משחקים.

התחזית: עם או בלי מרימן, עיינו ערך הג'איינטס ואטלנטה. אסור להפסיד משחק כזה. סן דייגו


סן פרנסיסקו - מינסוטה

הוייקינגס, כבר סברנו בשבוע שעבר, הם קבוצה עם מנגנון הרס עצמי. כשמצפים מהם לגדולות ונצורות הם מפסידים, כשהם באים בלי ציפיות, הם מנצחים. אלא שמול סן פרנסיסקו קצת קשה להפסיד, גם אם נורא רוצים. הליינבקר נפוליאון האריס והתופס מרקוס רובינסון בחוץ במיני, הטייט אנד ורנון דייויס לא ישחק בפריסקו.

התחזית: ניצחון למינסוטה


סיאטל - אוקלנד (מאנדיי נייט, 3:30)

אוי ויי, איזה משחק מחריד. הסיהוקס (3:4) עדיין בלי שון אלכסנדר ומאט האסלבק, הריידרס, אחרי ניצחון שני העונה, על פיטסבורג, עם אנדרו וולטר בעמדת הק"ב, למרות היותו מחריד בטירוף. אוקלנד לא רשמה שלושה נצחונות רצופים מזה ארבע שנים. הסייפטי מייקל האף והרץ למונט ג'ורדן עם סיכויים של 50-50 לשחק.

התחזית: סיאטל, כי היא צריכה את זה יותר

מאנינג, בריידי, וינאטיירי - וכל השאר (בין ראשון לשני, 3:15)

ניו אינגלנד (1:6) - אינדיאנפוליס (0:7)

לפעמים בעונות האחרונות נדמה שעונה שלמה נבנית בשביל המשחק הזה. מאז שהחל פייטון מאנינג את קריירת ה-NFL הוא תמיד נכנע בפוקסבורו. עד לשנה שעברה, שבה הגיע לניו אינגלנד וניצח שם 21:40 כדי להוריד לפחות חלק מהקוף מהגב.

בריידי או מאנינג, מאנינג או בריידי? לשאלה הזו נכנסת הפעם גם משוואה נוספת, זו של אדם וינאטיירי, הבועט של הקולטס. וינאטיירי היה המניה הבטוחה ביותר בליגה בשנים האחרונות. לפטריוטס היה מספיק להגיע למצב של שער שדה כדי לנצח. אצל הקולטס זה היה שונה, גם במשחקים מול ניו אינגלנד (ב-2004 החטיא מייק ואנדרג'אט כדור מ-48 יארד) וגם בכלל (פלייאוף אשתקד, בו ואנדרג'אט החמיץ מול פיטסבורג). אבל השנה נדמה שיש את הרגל המסיימת. וינאטיירי בעט את כדור הניצחון במשחק מול דנבר והוסיף את מימד הווינריות שהפרסות כל כך צריכות.

אינדיאנפוליס הפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של הליגה במתכונתה הנוכחית שרושמת שתי פתיחות רצופות של 0:7. ניצחון בפוקסבורו יזניק אותה ל-0:8 ושוב יתחילו הדיבורים על עונה בלתי מנוצחת. אלא שטום בריידי והפטריוטס הצהירו על כוונותיהם מול מינסוטה, כשבריידי מסר ל-372 יארד וארבעה טאצ'דאונים והיה בלתי עציר. תוסיפו לכך את הגנת הריצה הרעועה של הקולטס, שיתמודדו עם קורי דילון ולורנס מארוני (בסימן שאלה), ותקבלו חתיכת משחק. למי שיש כוח להישאר ער, וגם למי שאין - חובה לצפות במפגש הזה.

רשימת פצועים כאורך הגלות בשתי הקבוצות, רובם בסימן שאלה. שמות בולטים באינדי: ג'וזף אדאי (רץ אחורי, שורש כף היד), גארי בראקט (ליינבקר, ברך), דוייט פריני (קיצוני הגנתי, כתף), ניק הארפר (מגן פינה, ברך), דומיניק רודס (רץ אחורי, גב). בניו אינגלנד: ווילי אנדרוס (סייפטי, ירך), דניאל גרהאם (טייט אנד, ברך), צ'אד ג'קסון (תופס, ירך), לורנס מארוני (קרסול), ריצ'רד סימור (קיצוני הגנתי, מרפק).

התחזית: קשה ביותר. נלך על "ביתם הוא מבצרם". ניצחון לניו אינגלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully