וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן ושאלקה סיימו ב-2:2

5.11.2006 / 18:46

האלופה כבר פיגרה 2:0 אבל הצליחה להשוות. ברמן סיימה ב-1:1 מול אנרג'י קוטבוס בזכות שוויון של קלאסניץ' בדקה ה-90

המחזור העשירי בבונדסליגה הסתיים עם משחק דרמטי ומהנה בין באיירן מינכן לשאלקה, שהסתיים ב-2:2. התיקו 1:1 של ורדר ברמן מול אנרג'י קוטבוס מנע ממנה לברוח לשתיים. המבורג, שנדמה היה שהתחילה להתאושש מהפתיחה הנוראית שלה, הפסידה שוב, 1:0 לוולפסבורג. גם האנובר לא צליחה להתרומם.

קוטבוס כמעט עשתה את הלא יאמן

ורדר ברמן - אנרג'י קוטבוס 1:1

אנרג'י קוטבוס סומנה בתחילת העונה כיורדת בטוחה. הקבוצה ממזרח גרמניה ניצלה מירידה לליגה השלישית לפני כשנתיים בזכות הפרש שערים בלבד, אך בעונה שעברה הצליחה לעלות לליגה הראשונה לאחר ניצחון דרמטי 1:3 על מינכן 1860 במחזור האחרון של העונה.

תחת הדרכתו של פטריק סאנדר פתחה קוטבוס את העונה בסערה, והגיעה למשחק החוץ מול המוליכה הדורסת מברמן כשהיא במקום השישי בבונדסליגה, לאחר שני ניצחונות רצופים. החניכים של תומאס שאפ הגיעו למשחק לאחר ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, וכנראה שהם לא ספרו יותר מדי את החבר'ה של סאנדר. הקמרוני פרנסיס אדיסה קיויו הדהים את יושבי הווסרסטדיון בדקה ה-49 כשהעלה את האורחים ליתרון, יתרון שהחזיק מעמד רק עד הדקה ה-76, שבה כבש איבן קלאסניץ' את השוויון.

שאלקה - באיירן מינכן 2:2

שתי הקבוצות נפרדו בתיקו שלא משרת את אף אחת מהן, אחרי 90 דקות מרתקות. אחרי 20 דקות היה נדמה שבאיירן עומדת בפני הפסדה הרביעי בעשרה משחקים. צמד של פטר לובנקרנץ (13) ולבאן קוביאשווילי (20) הוליך את הקבוצה הביתית ליתרון מבטיח. הבווארים חשבו אחרת וצימקו בדקה האחרונה של המחצית הראשונה אחרי שער של אנדראס אוטל. 7 דקות בתוך המחצית השנייה כבש רוי מקאיי והישווה ל-2:2. עד הסיום לא הצליחו שתי הקבוצות לכבוש שוב ולנצל את התיקו של ורדר ברמן ביום שבת.

המבורג ממשיכה לשקוע

וולפסבורג - המבורג 0:1

חניכיו של תומאס דול השיגו לפני שבועיים סוף סוף את ניצחונם הראשון העונה, אבל מאז חזרו לסורם עם תיקו מאופס מול האנובר והפסד 3:1 לפורטו בליגת האלופות. גם היום הם המשיכו באותה יכולת בוולפסבורג, ומייק האנקה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-19.

בהמבורג קיבלו הבוקר עוד חדשות רעות כשהתברר שפציעתו של וינסנט קומפני, שנפצע במשחק מול פורטו, חמורה ממה שחשבו תחילה והבלגי צפוי להיעדר לפחות שישה שבועות.

אאכן - שטוטגארט 4:2

שטוטגארט המשיכה את הכושר המצוין שלה מהשבוע שעבר, ורמסה בלי רחמים את אאכן. שני שערים מהירים של מריו גומז בדקה ה-25 ותומאס היצלברגר בדקה ה-27 נתנו לשטוטגארט יתרון 0:2, אבל אאכן הצליחה לחזור מיד למשחק עם שער של סשה רוסלר בדקה ה-28. בהפסקה הקבוצה הביתית עוד פינטזה על שער שוויון, אבל מרקו שטרלר כבש כבר בדקה הראשונה של המחצית השנייה את השלישי, ובדקה ה-63 השלים צמד פרטי. איביסביץ' רק צמצם בדקה ה-86.

הרטה ברלין - נירנברג 1:2

שער של מרקו פאנטליץ' בדקה ה-29 נתן לברלינאים את היתרון, אבל באנוביץ' הצליח להשוות בדקה ה-47. בדקה ה-65 כבש פאנטליץ' את השני שלו שהעניק להרטה שלוש נקודות, ושלח אותה למקום השלישי בטבלה, לפחות עד המשחק של באיירן ושאלקה מחר.

לברקוזן - מיינץ 1:1

אימרה שאביץ' העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-28, וסרגיי בארברז השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

בורוסיה דורטמונד - ארמניה בילפילד 1:1

שער של ארתור וויצ'ניארק בדקה ה-68 נתן לבילפילד את היתרון ונראה היה שהם בדרך לעוד ניצחון מרשים, אבל אלכסנדר פריי השווה בדקה ה-90 והשאיר את בילפילד עם נקודה אחת בלבד.

פרנקפורט - מנשנגלאדבך 0:1
לפרנקפורט: נאוהירו טקהארה 78. תומאס הלבג מגלאדבך הורחק בדקה ה-58.

ביום שישי: האנובר - בוכום 2:0

במשחק שפתח את המחזור העשירי בבונדסליגה ניצחה בוכום בקרב תחתית את האנובר 0:2.

האנובר, הלפני אחרונה ערב המחזור, אירחה את נועלת הטבלה כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה מעל הקו האדום. האורחים, שהשיגו את ניצחונם היחיד עד היום במחזור החמישי עשו ניצחון מצוין, שהעלה אותם למקום ה-16.

בוכום פתחה את המשחק טוב כשכבר בדקה הרביעית פאבל דרסק העלה אותה ליתרון אחרי שהגיע לכדור שנבעט בבעיטה חופשית. לתאופאניס גקאס, חלוצה יווני של בוכום היו שתי הזדמנויות מצוינות לסגור עניין קודם, אך רק בדקה ה-76 הוא השכיל לכבוש ולהשיג לבוכום שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully