וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ וקרית שרת מושלמות

3.11.2006 / 23:21

כשמכבי מובסת באירופה, האדומים ממשיכים לנצח, הפעם את מכבי ת"א 30:38. ק"ש חולון גם מושלמת אחרי ניצחון על עירוני פ"ת 34:39

המחזור החמישי של ליגת העל בכדוריד נפתח היום (שישי) עם ארבעה מתוך ששת משחקי המזחר. מכבי ראשון לציון נעדרה בגלל סיבה טובה, הסיבוב השלישי בגביע האיגוד האירופי, אך אחרי הופעה כמו היום היא תרצה לחזור מהר לליגת העל להוכיח שוב עליונות. את משחקה היא תשלים ביום רביעי 15 לנובמבר כשתתארח אצל א.ס רמה"ש. משחק נוסף, בין אס"א תל אביב לא.כ. נס ציונה יתקיים ביום שני.

הפועל ראשון ניצלה את ההיעדרות של יריבתם המושבעת וזכתה בניצחון חמישי, שמיקם אותה בראש. קרית שרת המשיכה במסע ההצלחות שלה וניצחה את עירוני פ"ת. מכבי קרית מוצקין ומכבי ר"ג זכו בנקודה ראשונה העונה.

הפועל ראשל"צ וקרית שרת ראש בראש

מכבי ת"א - הפועל ראשל"צ 38:30

היריבה העירונית של מכבי ראשל"צ, תקעה יתד בצמרת אחרי שניצחה את ליאור לבר, ששיחק בעונה שעברה במדיה עם קבוצתו החדשה מכבי ת"א. לבר, למרות שמונת כיבושיו, לא הצליח להאפיל על האדומים. למחצית מכבי עוד ירדה רק במינוס אחד, 14:15, אבל לבר כבר יודע שבכדוריד אין לראשון מתחרות גם אם זו מכבי ת"א. עידן מיימון הוליך את האדומים עם 11 כיבושים, דמיטרי ינדוביצקי הוסיף 9 . למכבי: לבר 8 , גבאי 7.


עירוני פ"ת - מכבי קרית שרת חולון 39:34

המארחים נהנו מרצף של שני ניצחונות אחרי שני הפסדים בפתיחת העונה. היום הם פגשו קבוצה בכושר מצוין, שקטעה להם את הרצף והמשיכה את שלה עם ניצחון חמישי ברציפות. חולון לא נותנת להפועל ראשל"צ לברוח בינתיים.

לקרית שרת: קיגל 11, אוגדגבה 9, לפ"ת: רוזליס 7 ואהרון 6.


מכבי קרית מוצקין - מכבי "הארזים" ר"ג 38:38

שתי הקבוצות נפגשו לקרב תחתית בצפון כאשר בסופו הם יצאו ממנו בתיקו ועם נקודה ראשונה לכל אחת מהן בליגה.


הפועל ר"ג - בני הרצליה 34:37

בקרב אמצע-תחתית אירחה ר"ג עם ארבעה הפסדים את הרצליה עם מאזן של 2:2. המשחק היה צמוד ולהפסקה ירדו הקבוצות בשיוויון 17:17. בסוף הייתה זו ידם של המארחים על העליונה שהובילה אותם לניצחון ראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully