וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה את עוד מנגנת

4.11.2006 / 19:44

פרגוסון חגג 20 שנה במנצ'סטר בניצחון 0:3 על פומרטסמות'. דירק קויט ניצח לליברפול עם צמד ב-0:2 על רדינג. בולטון-וויגן 1:0

הליגה האנגלית חזרה לפעילות היום (שבת) כשבמוקד שבעת המשחקים עמד המפגש בין מוליכת הטבלה, מנצ'סטר יונייטד, שרוצה לתקוע יתד במקום הראשון, לרביעית, פורטסמות'. המשחק ציין 20 שנה של סיר אלכס פרגוסון במועדון. בשאר המשחקים: ליברפול, שלא הפסידה באנפילד מאז ה-2 באוקטובר 2005 (4:1 לצ'לסי) המשיכה את המומנטום מול רדינג.

בולטון של טל בן חיים הפסידה 1:0 לוויגן בבית, ווטפורד גברה על מידלסבורו 0:2 וצ'רלטון על מנצ'סטר סיטי 0:1. ניוקאסל, עייפה אחרי ניצחון החוץ בגביע אופ"א 0:1 על פאלרמו האיטלקית, הפסידה בבית לשפילד מהתחתית.

משחקי המחזור ה-11 יושלמו ביום ראשון עם שני משחקי דרבי לוהטים. ווסטהאם השקועה בצרות תארח ארסנל, טוטנהאם תפגוש בביתה את השנייה בטבלה, צ'לסי ואסטון וילה תשחק מול בלקבורן.

הכבוד לפרגי

מנצ'סטר יונייטד - פורטסמות' 0:3

הזרקורים הופנו במשחק הזה, כאמור, לפרגי, שיהיה בן 65 ב-31 בדצמבר הקרוב, ויחגוג ב-6 בנובמבר 20 שנה כבוס באולד טראפורד. "זה שערורייתי שאנשים חושבים שאני צריך לפרוש", זעם המאמן. "זה לא עניינו של אף אחד. זה מגעיל אותי שאנשים חושבים ככה".

היונייטד, שהפסידו ביום רביעי לקופנהגן (1:0) בליגת האלופות, לא התקשו מול פומפי, מהמקום הרביעי. הכשלה של דז'אן סטפנוביץ' על ווין רוני ברחבה כבר בדקה ה-2, תורגמה לפנדל מוצלח של לואיס סאהה, 0:1 מנצ'סטר יונייטד. בדקה ה-10 היונייטד כבר ב-0:2: כריסטיאנו רונאלדו סובב כדור עונשין מכ-25 מטר לפינה הימנית העליונה, דייויד ג'יימס קצר מלהושיע. נמאניה וידיץ', הבלם הסרבי הצעיר, חתם את התוצאה בדקה ה-66. השדים האדומים הגדילו את הפער בפסגה על צ'לסי, שתשחק מחר (ראשון), ב-3 נקודות.

ליברפול - רדינג 0:2

האדומים טרם הפסידו באנפילד מזה כשנה. וזה לא קרה גם במפגש הראשון אי פעם בין ליברפול לרדינג בליגה. מסירה של סטיבי ג'י בדקה ה-14 מצאה את העמוד האנושי המוכשר בעולם, פיטר קראוץ', שהוריד לדירק קויט, וזה נעץ את ה-0:1 לליברפול. החלוץ ההולנדי השלים צמד אישי כשבעט מהאוויר, כדור שהוריד לו שוב קראוץ', אחרי ערבוביה ברחבת רדינג.

בולטון - וויגן 1:0

קבוצתם של טל בן חיים ועידן טל חסרה את הקפטן קווין נולאן המושעה בבריבוק סטאדיום, מגרשם הביתי, מול וויגן. בולטון, שכנראה עדיין לא התאוששה מהתבוסה 4:0 למנצ'סטר יונייטד במחזור הקודם, הפסידה בבית לוויגן שהשיגה במחזור הקודם את נצחון החוץ הראשון שלה העונה, 0:1 על פולהאם. לי מקולוך (79) כבש לוויגן בבעיטה מקצה הרחבה והביא לוויגן את ניצחון החוץ השני העונה. טל בן חיים שיחק 90 דקות ובלט בעיקר כאחראי להוצאת כדורי החוץ לטובת קבוצתו, שלמרות ההפסד שומרת עדיין על המקום השלישי.

אברטון חולה, ניוקאסל עייפה

פולהאם - אברטון 0:1

ההכנות של הכחולים למשחק החוץ נגד פולהאם ניזוקו קשות עקב וירוס שתקף את שחקני הקבוצה וגרם למחלתם. השחקנים שחלו אולצו להתרחק ממתקן האימונים של הקבוצה כדי למנוע את התפשטות המחלה.

טים קאהיל, מיקל ארטטה ופיל נוויל, שהיו בין החולים, התאוששו לבסוף ושיחקו. 23,327 הצופים בקרייבן קוטג' ראו את קלאוס ינסן (66) הדני מבקיע לזכות פולהאם את שער הניצחון בבעיטה אדירה מכ-20 מטר, למרות שליטה של האורחים, במיוחד במחצית הראשונה. אברטון, שלא ניצחה בפולהאם זה 40 שנה, תאלץ לחכות לפעם הבאה.


ניוקאסל - שפילד יונייטד 1:0

המגאפייז הגיעו בהרגשה טובה לסיינט ג'יימסס פארק לאחר ניצחון החוץ היוקרתי על פאלרמו (0:1) במסגרת גביע אופ"א, אולם הדבר כנראה היה בעוכריהם, שכן היו להם פחות מ-48 שעות להתכונן לקרב התחתית מול היריבה משפילד. חלוץ ניוקאסל, אובאפמי מרטינז, עדיין פצוע והחלוץ אלברט לוקואה, כובש שער הניצחון על פאלרמו, נכנס כמחליף בדקה ה-66.

50 אלף הצופים ראו את שפילד מרבה לסכן את שער המגאפייז, ואחרי שחילופי המסירות בין קית גילספי וניק מונטגומרי הגיעו בסופו של דבר אל דני וובר (68), שממרכז הרחבה עשה את ה-0:1 לשפילד, הלכו הביתה שרק הזיכרונות מאיטליה מחממים את ליבם.

ווטפורד - מידלסבורו 0:2

בקרב התחתית שנערך בפרבר לונדון זכו המארחים בניצחון הליגה הראשון שלהם העונה. בואזה ירה מקצה הרחבה כדור שפגע בוודגייט וחדר פנימה, 0:1 למארחים. אשלי יאנג (60) בבעיטה מקצה הרחבה סגר את הסיפור לזכותה של ווטפורד, שטיפסה מעל הקו האדום.

צ'רלטון - מנצ'סטר סיטי 0:1

צ'רלטון עם 3 נקודות חשובות בתחתית, כשדארן בנט (28) כבש מקרוב 0:1.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully