וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מציאות נושכת

3.11.2006 / 18:25

ראשון לציון ספגה תבוסה צורמת מלמגו, מחזיקת גביע האיגוד האירופי 42:25 בסיבוב השלישי של המפעל. מאור: "זה הפער האמיתי"

מכבי ראשון לציון, הדאבליסטית הישראלית אירחה היום (שישי) את מחזיקת גביע ה-EHF, למגו מגרמניה, בסיבוב השלישי של המפעל והפסידה 25:42.

ראשון הגיעה למשחק אחרי שגברה בסיבוב השני על פורסט בריקסן, סגנית אלופת איטליה. היום היא פגשה את 'הצ'לסי של הכדוריד האירופי' וראתה שהרמות הגבוהות של אירופה, למרות הרצון והלחימה, עדיין רחוקות מאיתנו שנות אור.

הישראלים חזרו לארח במגרשם הביתי לאחר שבסיבובים הקודמים הם נאלצו לעשות זאת מחוץ לישראל בעקבות המצב. ראשון פתחה את המשחק טוב והובילה, אך לא הצליחה לפתוח פער. הקצב המסחרר של הגרמנים החל לתת אותותיו בשחקני הדאבליסטית הישראלית. למגו עלתה ליתרון ומשם הגדילה אותו בהדרגה. למחצית ירדה למגו ביתרון שבע. במחצית השנייה, המגמה המשיכה כשכל שנותר לראשון זה למזער נזקים ולצמצם את הפער, שבכל זאת הלך וגדל.

הצהובים, שחסרו את דובי ישועה, הציגו משחק לחימה ונתנו את מה שיש להם, אך באמת שמול הנפילים הגרמניים זה היה בלתי אפשרי. ביום ראשון הבא (12 לנובמבר) תתארח ראשון לציון בגרמניה במשחק הגומלין של הסיבוב השלישי שמן הסתם יהיה לפרוטוקול בלבד.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

ראשון פתחה טוב ועלתה ליתרון מהיר, אבל הגרמנים עם יתרון גובה ופיזיות לא נתנו לצהובים לברוח ועל כל שער החזירו באחד משלהם. מספר דקות אחרי הפתיחה הטובה של ראשון, נחלשה הקבוצה מעיר היין עקב הקצב המהיר ולמגו עלתה ליתרון ראשון במשחק 5:6.

אחרי רבע שעה מחזיקת הגביע הגרמנית החלה להוכיח עליונות אווירית כשהיא פתחה פער שרק הלך וגדל. ראשון, בכוחות אחרונים בנוסף למספר הצלות נאות של שוערה, ג'וליאן סטארט, הצליחה לרדת למחצית רק במינוס שבע, 13:20 ללמגו.

מחצית שנייה:

חמש דקות בתוך המחצית השנייה והריטואל מהמחצית הראשונה נמשך כשעל כל שער של למגו, ראשון החזירה באחד. הגרמנים המשיכו לעשות ככל העולה על רוחם במשטח כשאחרי 9 דקות הם כבר ביתרון של עשרה שערים. ראשון, בבליץ קטן, הבקיעה שלושה שערים ברציפות, גל אברהם בפנדל, תום מטלון ורוטר וצימקה לשבע. אבל הגרמנים הוכיחו שהם עשויים מברזל ושער שמיני שלהם במתפרצת החזיר אותם ליתרון שיא, עשרה שערים, אחרי רבע שעה. לקראת הסוף התעייפו חניכיו של גלעד מאור וירדו מנוצחים במינוס 17.

למכבי הרבו לכבוש: יואב נאמן, תום מטלון, גל אברהם ויון רושקה, 4 שערים כ"א. דוד עמר, נועם רויטר, יניב יוספוביץ', חן בירנבאום וטל פלום התכבדו כ"א בשער.

ללמגו: סבסטיאן פרייס 10 אסגייר הלגרימסון 8, מיכאל הגמאן 7, פלוריאן קרמאן ולוגי גיירסון 5 כ"א.

נאמן: "יכולנו להתמודד איתם בצורה יפה יותר"

מאמן ראשון לציון, גלעד מאור אמר בסיום המשחק: "מבחינה מקצועית יש עוד משחק וצריך לנסות לתקן. החבר'ה נתנו את המקסימום. אפשר היה להפסיד 8 או 9, אבל אין לי שום חרטות או טענות. צר לי להגיד, אבל זה הפער האמיתי. אנחנו קבוצה של סיבוב שני, שעשתה הישג גדול ועלתה לסיבוב שלישי. יש הרבה מה ללמוד. לא נעים התוצאה, אך יש קטעים שמעודדים אותי. השאלה היא האם יהיה המשך באירופה בכדוריד. היתה חוויה במעמד צד אחד. עשינו 15 דקות טובות".

יואב נאמן: "אמרתי לפני שהכול תלוי בהם והם לא הורידו קצב לכל אורך המשחק. מאכזב שלא יכולנו להתמודד איתם בצורה יפה יותר. יכולנו לעשות דברים אחרת".

שחקן למגו, פלוריאן קרמן: "שיחקתי רק מחצית אחת וזה היה כמו אימון, אבל 15 הדקות הראשונות היו קשות. היתה אווירה נהדרת, משחק נחמד, נהנינו. נקווה שראשון תהנה בלמגו".

דובי ישועה, שמתאושש מפציעה בכתף, אמר במחצית המשחק: "עברתי ניתוח לפני כמה שבועות ואני מתאושש. זה סוג של פרס לשחק נגד קבוצה כזו. אין מה לעשות כמו שיש הצלחות יש גם אכזבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully