וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנרליסימו רונאלדו

3.11.2006 / 15:42

החלוץ הברזילאי מוחה נמרצות על ספסולו ופותח את הפה על מאמן ריאל מדריד פאביו קאפלו: "אני בכושר טוב, המאמן לא מאמין בי"

רונאלדו, חלוצה של ריאל מדריד, מתוסכל מהישיבה על ספסל הקבוצה והוא לא מסתיר זאת. הברזילאי פתח בחזית נגד מאמנו פאביו קאפלו כשאמר היום (שישי) כי נמאס לו לראות את גבו כל משחק: "הדבר הכי גרוע בלא לשחק, הוא לא לקבל בטחון מהמאמן, ולא דעת לזכות בו שנית".

השחקן בן ה-30, היה מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה עם 14 שערי ליגה, עבר ניתוח בברכו אחרי טורניר גביע העולם ולא פתח את העונה כסדרה. בינתיים המאמן האיטלקי מאמין יותר ברוד ואן ניסטלרוי ההולנדי ומרכיב אותו במקום הברזילאי.

"אני לא יודע מה הקריטריונים הדרושים כדי להיות בהרכב הפותח", אמר החלוץ שעדין לא הבקיע העונה ושיחק רק 100 דקות בליגה ובאירופה, "אבל אני בכושר טוב. קאפלו פשוט לא מאמין בי ולכן אני לא משחק".

רונאלדו בן ה-30 לא מתייאש מהמצב והכריז כי הוא מתעתד לפרוש מהמשחק עוד כחמש שנים, רק אחרי שישלים את שתי העונות בהן הוא חתום בקבוצה ולאחריהן ישחק בברזיל או ארה"ב.

"אפרוש בגיל 35. אני לוחם וכיום אני מנהל קרב", התלהם הברזילאי שחזר לפרופורציות, "זו בעיה זניחה יחסית לבעיות אחרות, אני שמח כשאני משחק כדורגל, פשוט כרגע איני משחק".

נותר רק לראות מה יעשה המאמן קאפלו במשחק הליגה הקרוב מול סלטה ויגו שייערך בסנטיאגו ברנבאו. אולי החמצת הפנדל של ואן ניסטלרוי השבוע במשחק ליגת האלופות נגד סטיאווה בוקרשט תשנה את מהלכי הקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully