וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - הכח: הצהובים יוצאים בתופים ובמחולות

לי בוץ ויואב ויכסלפיש

3.11.2006 / 19:30

אוהדי מכבי יוכלו להכניס תופים למשחק, אך לא אביזרים אחרים. שבחון יפתח במקום מרטינוביץ'. הכח רוצה להמשיך להפתיע את הגדולות

מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, נפגש הבוקר (שישי) עם נציגי המשטרה והגיע איתם להסדר לפיו אוהדי הקבוצה יוכלו להכניס תופים למשחק מול הכח עמידר ר"ג בשבת בבלומפילד (19:30). זאת לאחר שאמש קיבלה המשטרה את המלצתו של מנכ"ל היכלי הספורט, ניר פרצלינה, שלא לאשר לאוהדים הצהובים להכניס אביזרי עידוד למשחקי הבית בבלומפילד עד לסיום העונה.

נכון לעכשיו, האיסור לגבי הכנסת דגלים, שלטים ואביזרי עידוד נוספים עומד עדיין בעינו, אך בקבוצה יעשו מאמצים על מנת לגרום למשטרה לחזור בה עד למשחק הבית של מכבי ת"א מול מכבי חיפה בעוד כשלושה שבועות.

הבוקר קיימו הצהובים אימון מסכם לקראת המשחק מחר, כשלרשותו של המאמן אלי כהן עמד כל סגל השחקנים, פרט למילאן מרטינוביץ', שהורחק בדרבי ושוחרר על ידי המאמן לאירוע משפחתי בסרביה, ממנו יחזור ביום ראשון. מי שצפוי להחליף את מרטינוביץ' בהרכב מחר הוא יוסי שבחון, כשליאור ז'אן יוסט לעמדת הבלם. ארז מסיקה ותמיר כחלון, שמחלימים מפציעות, ממשיכים להגביר את קצב האימונים.

אמש לפני האימון ערך כהן אסיפה בה ביקש מהשחקנים שלא לזלזל ביריבה בשבת. המאמן, שיודע כי המשחק מול הכח הינו מבחן משמעותי עבור הקבוצה, הראה לשחקנים קלטות וידאו עם קטעים ממשחקי הקבוצה של אורי מלמיליאן. לאחר האימון יצאה הקבוצה לארוחת ערב במסעדה של קפטן הקבוצה אבי נמני, על מנת לתרום למורל ולמצב החברתי במועדון.

הרכב משוער: טברקו קאלה, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, יובל שפונגין, אורי שטרית, משה מישאלוב, יוסי שבחון, אבי נמני, עומר פרץ, מילאן מרדיקוביץ', משה ביטון.

ליברמן ייעדר בגלל ההרחקה

התופעה המסתמנת עד כה היא שלהכח הולך השנה מול הגדולות, אבל הקבוצה נכשלת מול הקטנות. התוצאה היא 6 נקודות ומקום עשירי. בשבת מגיעה הקבוצה לבלומפילד למשחק מול הצהובים ללא דודי ליברמן המורחק, שיזמין את הקבוצה לארוחה בגלל האדום בשבת שעברה.

הקבוצה תחגוג בארוחה גם על חשבונו של ארז אליאב, שהתחתן בשבוע שעבר, החמיץ אימונים ונקנס. אליאב, לעומת זאת, עשוי לשחק בשבת. הקשר האחורי דניאל היידמן, שהצטרף רק השבוע אחרי שלא שיחק העונה, עשוי להחליף את גיא טוביאק הפצוע. ישראל פילוסוף יקבל צ'אנס נוסף בשער, ואדריאן גמאן אמור לשחק למרות פגיעה בברך.

מסביר דן רומן: "עד עכשיו היה לנו קל יותר במשחקים בהם לא היינו צריכים ליזום. יש לנו בעיה בקטע הזה, אבל אני מאמין שנשתפר מבחינה טקטית ומנטלית. מכבי ת"א היא יריבה דומה לחיפה ובית"ר ובמשחקים האלה הפגנו יכולת טובה".

הרכב משוער: ישראל פילוסוף: ליאור ראובן, סביטי ליפניה, אדריאן גמאן, שוקי נגר: דן רומן, יוסי רוזן, אבי תקוה, ארז אליאב: מור גולן, ג'ף איה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully