וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו אנחנו מתכוננים לבית"ר"

3.11.2006 / 13:36

חיפה נחתה אחרי ההפסד לריינג'רס, והתפנתה למשחק העונה. קטן: "אנו יכולים להיות גאים". הסקוטים עלולים להיענש על התפרצות האוהד

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקליני

מכבי חיפה נחתה מאוכזבת הבוקר (שישי) בישראל, אחרי ההפסד 2:0 לגלאזגו ריינג'רס בגביע אופ"א, אבל בקבוצה כבר החלו להתכונן לקראת המשימה הבאה. ביום ראשון מחכה לה בית"ר ירושלים בטדי למשחק העונה, ואם חיפה תפסיד שוב - האליפות תתרחק.

"סיכויי העלייה שלנו באופ"א לא נפגעו, כי אנחנו עדיין צריכים ויכולים לנצח בבית", התייחס גוסטבו בוקולי למצב הקבוצה בגביע אופ"א, והתפנה להתייחס לחוסר שביעות הרצון שלו כשהוחלף: "אף שחקן לא אוהב שמחליפים אותו, אבל אין לי טענות, אני מקבל את החלטות המאמן".

ומה לגבי בית"ר? "עוד לא חשבנו על המשחק ביום ראשון, אבל עכשיו נתחיל להתרכז בו, כי זה משחק חשוב מאוד", הוסיף הברזילאי על המשחק בטדי ביום ראשון.

אגב, אופ"א אישרה היום (שישי) כי ריינג'רס תעמוד לדין משמעתי בעקבות התפרצות מפגין פרו פלשתיני במשחק נגד חיפה.

התפרצות האוהד צוינה בדו"ח השופט, שהועברה לאופ"א, שתדון בעניין ב-7 לדצמבר. העונש הצפוי על הכחולים מאייברוקס הוא קנס.

"שבית"ר תצליח, לא ביום ראשון"

מאור מליקסון דיבר גם הוא על משחק העונה בליגה ולמפגש מול קבוצתו לשעבר: "אני לא רוצה לדבר על בית"ר, שיהיה להם בהצלחה, אבל לא ביום ראשון".

מאמן הקבוצה, רוני לוי, דיבר גם הוא על המפגש מול המוליכה: "יש לנו משחק קשה ביום ראשון, בית"ר תגיע במוטיבציה גבוהה, לא רק זנדברג ובנאדו, ששיחקו אצלנו בעבר. אנחנו צריכים לנצח כדי שלא ייווצר פער גדול מדי".

"חבל על החלטות השיפוט הלא טובות, כי שיחקנו טוב", אמר לוי בנוגע להפסד מול ריינג'רס. כשנשאל לגבי החילוף של בוקולי אמר המאמן: "בשביל זה משלמים לי, כדי לחשוב ולקבל החלטות".

יניב קטן: "אנחנו מכבדים כל קבוצה, ואנחנו יודעים שיהיה קשה מול בית"ר, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. יהיה מוזר לראות את בנאדו וזנדברג במדים הירושלמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully