וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח חדשה נושבת בגלזגו

3.11.2006 / 13:07

הריינג'רס מרוצים מהניצחון בגביע אופ"א על מכבי חיפה (0:2): "נתנו 110 אחוז". שוער ליבורנו בעננים ופאלרמו מתכננת שינויים

המועדון שרשם ניצחון שני בגביע אופ"א, הפעם על מכבי חיפה (0:2) וכבש את ראשות בית א', אולי יוצר מומנטום שישפר את מצב הרוח של האוהדים בעקבות פתיחת העונה הצולעת של הכחולים.

מאמן גלזגו ריינג'רס פול לה גוון שחרר הרבה לחץ עם הניצחון 0:2 על מכבי חיפה בגביע אופ"א: "זו היתה הופעה נהדרת. אחרי השער הראשון שלנו היה מעט קשה, אבל שלטנו במשחק ואני מרוצה מהצורה בה שיחקנו".

גם קשר הקבוצה בארי פרגוסון: "אני שמח על הניצחון לאחר התוצאה המאכזבת שהשגנו בסוף השבוע בליגה. אני לא יודע מדוע יכולתנו טובה באירופה אך דלה בליגה וזו בעיה שנצטרך לפתור". השחקן הוסיף כי "זו היתה הרוח שהריינג'רס צריכים להציג, כולם נלחמו ונתנו 110%".

מרקו אמאליה בעננים

שוערה של ליבורנו מרקו אמאליה, שכבש את שער בשוויון עבור קבוצתו בתיקו 1:1 נגד פרטיזן בלגרד בבית ח' של גביע אופ"א, נמצא בעננים. "חברי לקבוצה אפילו לא רצו שאעלה למעלה", הוא נזכר בחיוך בדקות שלפני השער אותו נגח לרשת פרטיזן, מהגבת כדור חופשי של חברו לקבוצה דאריו פאסוני, בדקה ה-88.

"היה פחות מחמש דקות לסיום והחלטתי לעלות, אני לא חושב שמישהו שם לב למה שעשיתי, שחקני פרטיזן אפילו לא שמו לב שאני שם", אמר שוערה השלישי של אלופת העולם איטליה, "פשוט פעלתי לפי אינסטינקט, בסופו של דבר, כילד דווקא הייתי שחקן קדמי".

"אני שמח שהמשחק הסתיים כך, כי לא הגיע לנו להפסיד", סיכם השוער בן ה-24.

נשיא ליבורנו אלדו ספינלי מסכים עם שוערו: "היינו טובים יותר מפרטיזן ולא ניצחנו רק כי היינו עייפים יותר. לגבי השער של אמליאה, אנו מודים לו מאוד אבל עכשיו אנו צריכים לנוח ולזכור כי המטרה העיקרית שלנו הייתה ונשארה הסרייה A".

פאלרמו מתכננת שינויים בסגל

בפאלרמו האיטלקית שהפסידה אמש בביתה לניוקאסל (1:0) במחזור השני של בית ח' בגביע אופ"א, שומרים על אופטימיות. המאמן פרנצ'סקו גוידולין לא חושב שההפסד הביתי ואובדן הנקודות מזיק להמשך הדרך: "תוצאת תיקו היתה משקפת יותר, אבל עדין הסיכויים פתוחים בפנינו"

הסיציליאנים מתכננים בינתיים שינויים עתידיים בסגל הקבוצה. הבינלאומי אנדריאה בארזאלי, מיועד לעבור עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, לשורות יובנטוס. המנהל המקצועי של הקבוצה רינו פוצ'י אמר כי "בארזאלי מיועד לעבור ליובה. קשה לעצור מעבר של שחקן ברמתו. רכשנו אותו מקייבו בשנת 2004 תמורת 7 מיליון יורו ונרוויח ממכירתו כ-15 מיליון יורו, כך שאין מה להתלונן".

גם חלוצה של הקבוצה אנדריאה קאראציולו מועמד לעבור לרומא עם פתיחת חלון ההעברות. אותו מתכנן פוצ'י להשאיל: "יש לנו בקבוצה את אמאורי שהוא חלוץ מצוין ולכן יש סיכוי שנסכים להעברת קאראציולו ואולי להשאלתו לרומא מה שיאיר לו סיכוי לחזור אלינו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully