וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי עדיין מתלבט

משה בוקר

4.11.2006 / 9:32

מחלוקת כספית מונעת ממאמן הצעירה לעזוב את נצרת עילית ולהתמקד בנבחרת. אם יעפיל לבייג'ין, יקבל 20 אלף דולר ולא ייפגע כספית

מסתמן פתרון שעשוי לגרום לגיא לוי, המנג'ר של נצרת עילית, לעזוב את הקבוצה ולהישאר רק כמאמן הנבחרת הצעירה, על פי דרישתו של יו"ר הוועד האולימפי צביקה ורשביאק, שמתנה, בין השאר, את הסיוע הכספי לנבחרת בכך שהמאמן לוי יעזוב את נצרת עילית.

עד עתה הנושא הכספי מונע מלוי לעזוב את נצרת, אולם בימים האחרונים ניהלו כל הצדדים, כולל יו"ר הוועד האולימפי, שיחות על מנת למצוא פתרון מיידי. לוי חתום על חוזה בהתאחדות של 60 אלף דולר לשנה ובנצרת עילית 55 אלף דולר לעונה. עד עתה קיבל לוי מנצרת 15 אלף דולר והוא אמור לקבל עוד 40 אלף דולר. במידה שלוי יעזוב את נצרת כעת, הוא יפסיד 40 אלף דולר. אבשלום נוריאל, הבעלים של נצרת עילית, אינו מעוניין לפצות את לוי במידה שיחליט לעזוב.

גם בהתאחדות לכדורגל הודיעו ללוי, כי לא ישדרגו לו את החוזה. הפיתרון המסתמן הוא שההתאחדות תעניק ללוי מענק עלייה לאליפות אירופה בגובה של 20 אלף דולר ולוי יקבל סעיף בחוזה בו יהיה מענק עלייה לבייג'ין בסך 20 אלף דולר. את מענק העלייה לבייג'ין מוכן הוועד האולימפי לשלם ללוי, במידה שאכן הנבחרת תעפיל לאולימפיאדה.

"לוי ייאלץ לעזוב את נצרת עילית בכל מקרה ועדיף שזה יקרה מוקדם לטובת כל הצדדים. אם הוא יתעסק רק עם הנבחרת הצעירה ויעבוד קשה, כמו שהוא השיג את הכרטיס לאליפות אירופה, בניגוד לתחזיות של כולם, הוא ישיג את הכרטיס לבייג'ין וכך לא ייפגע כספית", אמר אתמול גורם בכיר בהתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully