וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניהול משחק תמוה

איתן בקרמן

3.11.2006 / 10:29

ההחלטות של רוני לוי הן לא הסיבות המרכזית להפסד של מכבי חיפה לריינג'רס, אבל הוצאתו של בוקולי הפתיעה והאמון בקולאוטי מופרז

1. בוקולי? דווקא בוקולי? הוא לא יודע שבוקולי זה שק של הפתעות, טיפוס שמסוגל לתת גול בלי קשר לכלום? רצוי למאמן ללכת לפי האינטואיציות שלו, חיפה אכן לא נראתה פחות טוב מרגע שמליקסון נכנס, אולי יותר, אבל דווקא בוקולי? למה לא להזיז אותו אחורה ולהוציא את אנדרסון, להרכב שכבר הוכיח את עצמו? זה לא בית-חוץ כאן, מה יש להפסיד?

ניהול המשחק התמוה של רוני לוי אינו הסיבה המרכזית להפסד לריינג'רס, אלא העובדה הפשוטה שהריינג'רס, בוודאי בבית, היא קבוצה טובה יותר. למרות ההפסד, חיפה הוכיחה אתמול את מה שמצפים ממנה: כשהיא משחקת באירופה היא מתגלה כקבוצה חזקה, אינטליגנטית ומוכשרת למדי, הכדור נע בתיאום כאילו השחקנים לא שמעו על הכח והרצליה, וגם מול עשרות האלפים באייברוקס היא נראית כקבוצה ראויה.

רק מה, החלוץ שלה לא פוגע. לרוברטו מלך הנבדל יש פחות עליות ממורדות, וקשה לומר שהוא החלוץ שיצמיד אליו בלמים ומגינים באופן שיפתח את רחבת היריב. רוני לוי ממשיך להאמין בו, וזהו קו לגיטימי ואפילו ראוי, לפחות עד שארבייטמן יתחיל לספק קבלות בדקות שלו. יניב קטן, מאחורי החלוץ, איבד מול ההמון הסקוטי את הלהט והמנהיגות שאפיינו אותו במשחקים קודמים. משום מה זה לא מפתיע.

התוצאה של פרטיזן וליבורנו אתמול, 1:1 בבלגרד, מושלמת עבור חיפה. ליבורנו עם נקודה משני משחקים, פרטיזן כבר איבדה שתיים בבית, כך שניצחון עליה במשחק הבא יסגור את הסיפור. יש לרוני לוי שלושה שבועות, בליגה שהוא בצרות גדולות בה, כדי להכין את חיפה למשחק העונה שלה. עד אז חיפה עוד יכולה להתנדנד, אבל ה-23 בנובמבר, מועד המפגש עם פרטיזן בבלומפילד, יהיה יום הדין.

2. הפנדלים שנשרקו נגד חיפה, וזה שלא נשרק לטובת הפועל ת"א, יכולים להוליד תיאוריות קונספירציה על אופ"א ואנטישמיות, אבל את זה נשאיר למגיבים באינטרנט. מסקנה אחרת כן כדאי להסיק: ילדים, היזהרו משופטים ששורקים יותר מדי שריקות קטנות לטובתכם. אלה בדיוק השופטים שידפקו אתכם בשריקות הגדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully